Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vastlopen van cp vlak na opstarten


gausskiller

Aanbevolen berichten

Ok, blij te horen.

Trouwens, ik heb bij andere mensen ook het probleem voorgelegd, en die zeiden dat er waarschijnlijk een file is op de harde schijf, en die ook in het BIOS zit verwerkt, die hetzelfde doet. Ik denk dat ze misschien wel gelijk kunnen hebben, maar ik weet niet of het wel zal werken, omdat het op de pc zelf staat. ( is het zo dat ze dat vaker doen bij een windows vista?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt, ik kan idd de bootdrive kiesen. Ik heb trouwens van acer gehoord dat ik gewoon de pc kan opsturen, en dat zij hem nakijken, de garantie geld nog wel, ook al is dat 1.5 week geleden. Ik denk dat ik dat doe, ik hoef alleen de verzendkosten te betalen. Ik hoop dat ik hem morgen nog kan verzenden. Ik hou u sowieso nog op de hoogte, en in iedergeval bedankt voor de moeite! ik had het idee dat het zou lukken, alleen ik geef via acer de voorkeur, zoals u begrijpt, want dan weet ik zeker dat alles goed zit, ze checken waarschijnlijk ook nog de bios etc. Ik wil dit nog sowieso kwijt: HARTELIJK BEDANKT VOOR DE MOEITE! Ik bericht er nog over, als het niet lukt, dan hoop ik dat u mij verder kunt helpen. MVG Gausskiller

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.