Ga naar inhoud

Lokale Print spooler-service wordt niet uitgevoerd


gerardhey

Aanbevolen berichten

Ik kreeg plotseling de volgende melding bij het willen printen van documenten. Een van mijn netwerk printers is ook weg. De foutmelding luid als volg "De bewerking kan niet worden voltooid(fout 0x00006ba). De lokale Print spooler-service wordt niet uitgevoerd. Start de spooler opnieuw of start de computer opnieuw op"

Ik heb de computer al op nieuw op gestart en ik heb ook de print spooler handmatig gestart maar hij schakelt weer vanzelf uit.

Heeft iemand hier een oplossing voor s.v.p.

Groetjes

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft

Bedankt voor je hulp. Ik heb het uitgevoerd en nu krijg ik de volgende fout meldingen

"Toepassing voor Spooler-subsysteem werkt niet meer en is gesloten - er is een probleem opgetreden waardoor de toepassing niet goed meer werkt. U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

"Toepassing voor Spooler-subsysteem is gesloten. Preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft Toepassing voor Spooler-subsysteem gesloten om uw computer beter te beveiligen. Klik hier voor meer informatie."

Als ik vervolgens er op klikt krijg ik een venster van Windows hulp en ondersteuning waar ik niks mee kan.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Ik gebruik Windows Vista Business en gebruik twee printer die zijn aangesloten op een andere computer met Windows Xp en via de netwerk worden gedeeld.

Alvast bedankt

Gerard Hey

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.