Ga naar inhoud

'afdrukken' wordt als 'opslaan-als' uitgevoerd


Gast hoost

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een tekst wil printen en normaal in 'bestand' op 'afdrukken' klik wordt dat commando veranderd in 'opslaan-als' en wordt er dus niks afgedrukt maar wordt de vraag gesteld of ik de gewenste tekst wil opslaan, b.v. in 'mijn documenten''

Ik heb de software van de HP printer 1400 al opnieuw geïstalleerd maar dat had geen enkel effect.

Graag een tip om het e.e.a. op te lossen.

Hoost

Link naar reactie
Delen op andere sites

L.S. Heb dank voor je antwoord; ctrl+p heeft geen effect; geprobeerd bij word; kldblok; paint, enz. enz. Ook het uitprinten van een website lukt niet. Ik heb de indruk dat ik het in het besturingssysteem, maar wat en hoe te vinden?? Ik werk o.a.met Office.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zowel via de toetsencombinatie Ctrl+p als ook door het afkoppelen van de printer en pas nadat de PC actief was de printer aangesloten om gebruik te maken van de melding 'nieuwe hardware aangetroffen' . Ook dán werd de betreffende printer niet erkend, nu maar weer alles wat HP heet van de PC verwijderen en de printer helemaal opnieuw installeren. Als er verder nog tips zijn dan graag.

met vr. gr.

Hoost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontkoppelt de printer.

Ga naar printer

Verwijdert de printer.

Windows zal alles verwijderen.

Ga naar configuratiescherm / software (programma bij vista)

Verwijdert dat alles wat met HP printer te maken heeft.

Start de computer weer op.

Nu hebt je 2 mogelijkheden:

Software matig installeren dus vanaf de cd of download.

In dit geval zo doen:

Printer niet aansluiten.

Start de software en wacht tot HP zegt dat je moet aansluiten.

De tweede mogelijkheid:

Alleen driver installeren.

In dit geval installeert je de driver.

Bij HP heet dat basic driver.

Sluit dan de printer aan.

De tweede geval geeft mijn voorkeur want sommige programma komen in conflict met HP printer.

Je kan hier downloaden:

HP PSC 1400 All-in-One Printer series - HP Customer Care (United States - English)

Je zegt printer 1400 maar er zijn verschillende soorten.

Kies de windows

Dan de eerst driver die je ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.