Ga naar inhoud

[OPGELOST] Scanner bestand MDI - bestand


kalalumba

Aanbevolen berichten

Een kennis verstuurd regelmatig bestanden naar andere personen en naar mijn zelf en geeft bij iedereen een melding dat hij het bestand MDI niet kan open, ook ik kan zijn bijlage niet geopend krijgen. wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn, ik vermoed dat hij het via zijn scanner het verkeerd opslaat en zo verder doorstuurt in bijlage. De bijlage komt telkens binnen via mail onder de naam, Copy Utility.mdi. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het formaat welk uw contactpersoon stuurt, kan hij kiezen bij de instellingen in de scansoftware. Bij het ene programma kan je al wat meer kiezen dan bij het andere programma.

MDI wil dit zeggen: Microsoft Document Imaging dus dit verklaart dat je het zo direct niet kan openen.

---------- Post toegevoegd om 00:03 ---------- Vorige post was om 23:51 ----------

Na wat zoeken heb ik het opgegeven. is is blijkbaar onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het formaat welk uw contactpersoon stuurt, kan hij kiezen bij de instellingen in de scansoftware. Bij het ene programma kan je al wat meer kiezen dan bij het andere programma.

MDI wil dit zeggen: Microsoft Document Imaging dus dit verklaart dat je het zo direct niet kan openen.

---------- Post toegevoegd om 00:03 ---------- Vorige post was om 23:51 ----------

Na wat zoeken heb ik het opgegeven. is is blijkbaar onmogelijk.

Toch vriendelijk bedankt voor de nadere en betere info. :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk kan je zo doen:

http://office.microsoft.com/nl-be/publisher/HA011111451043.aspx

Er bestaat ook een Office voor mac en dus zal er bij die ook zoiets bij zijn.

Zo zouden we het ook kunnen doen, maar ik ga morgen eerst even zien aan zijn scanner instellinggen of die perfect zijn ingesteld. hij heeft onlangs een nieuwe computer gekocht en zijn scanner geinstalleerd en had een en het ander gewijzigd zei hij net tegen mijn, daarom eerst eens controle doen. ;-)

Ik laat morgen in de loop van de dag zeker iets weten. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook meteen of de scanner te kaliberen is.

Zo, dit is nu opgelost, hij had problemen met zijn drivers van zijn printer en had inderdaad het een en het ander veranderd in zijn printer instellingen.

Gewoon alles verwijderd van zijn scanner en alles terug geinstalleerd met de laatste nieuwe drivers en alles draait nu weer hoe het moet zijn. Al zijn personen een bestand toegestuurd in verschillende formaten en ze kunnen nu alles goed openen zonder problemen. ;-)

Zodus er mag een slotje op dit onderwerp.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.