Ga naar inhoud

[OPGELOST] ps3 slim 120 gb


Burna

Aanbevolen berichten

Ik vind die Slim iets minder mooi als de "oude" versie, maar dat is een kwestie van smaak.

De Slim is zoals de naam zegt kleiner, en deze heeft niet meer de glans, maar is nu mat afgewerkt.

Ook is de aan knop anders, deze is nu indrukbaar tov bij de oude versie moest je deze gewoon aantikken.

Het belangrijkste verschil is dan nog het verbruik, de oude versie gebruikt 30-50% méér als de slim.

Voor de rest is er weinig verschil, maar naar mijn gevoel laad de Slim de games sneller.

De slim start iets trager (enkele seconden) op, maar de games laden wel sneller.

Dan bedoel ik dus het lezen van de CD en niet het laden van een map ofzo dat is hetzelfde gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kijken wat het goedkoopste is.

Krijg je goedkoper een oude PS3, of goedkoper een Slim, zou ik gewoon het goedkoopste nemen.

Tenzij het heel weinig scheelt ga ik voor de Slim.

Misschien moet je even wachten totdat er packs zijn van nieuwe games icm de Slim.

Dat zijn altijd zeer interessante aanbiedingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn natuurlijk wel wat verschillen met de oude PS3, persoonlijk zou ik hem alleen al om die lelijke behuizing niet kopen en dan nog wat sony er allemaal heeft uitgesloopt.

Natuurlijk zal niet iedereen waarde hechten aan de verwijderde features.

Nadelen:

Geen PS1/2 support

Geen Card Reader

Geen Linux support

2 usb poorten ipv 4

Voordelen:

Hij is kleiner

Hij verbruikt veel minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vergelijken jullie hem met de 60GB versie. Deze maken ze niet meer. De 80 en 160 versie hebben ook al die nadelen. En iedere PS3 kan draadloos verbinding maken. Ik heb ook een 80 versie, ik kan ook geen PS2 spelen, WEL PS1. En ook geen kaartlezer. En ook maar 2 poorten. Maar ik moet toch zeggen, ondanks dat het wel wat teleurstellend is dat je geen PS2 kan afspelen, dat ik er toch tevereden mee ben. (En zeker online!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja ik moet dan wel zeggen dat ik de eerste 80gb versie heb waar nog wel ondersteuning in zat voor ps1/2 en met 4 usb poorten en card reader en Linux support, ik vind het toch wel fijn dat het er allemaal in zit.

Draadloze connectiviteit zat er inderdaad al in, daarom heb ik het ook niet opgenoemd.

Zelf speel ik nog vaak ps2 games meestal op de PS3 maar ik heb ook een aantal import games dus die doen het alleen op de PS2, ook de card reader gebruik ik vaak als ik muziek of video's er op wil zetten.

Linux gebruik ik niet zo vaak dit was meer een probeer ding maar aangezien het toch niet direct met de hardware kan werken maar deze moet emuleren is het ook niet echt een functie die ik zou missen.

En ja dan nog de 4 usb poorten, ik heb er 1 voor muis en toetsen, 2 logitech Chillstreams ps3's en dan nog 1 voor de draadloze controller dus alles zit vol bij mij, maargoed niks dat een usb hub niet kan oplossen :tongue:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn natuurlijk wel wat verschillen met de oude PS3, persoonlijk zou ik hem alleen al om die lelijke behuizing niet kopen en dan nog wat sony er allemaal heeft uitgesloopt.

Natuurlijk zal niet iedereen waarde hechten aan de verwijderde features.

Nadelen:

Geen PS1/2 support

Geen Card Reader

Geen Linux support

2 usb poorten ipv 4

Voordelen:

Hij is kleiner

Hij verbruikt veel minder

nadelen die jij opgenoemd hebt vind ik niet zo belangrijk ik heb nooit ps2 spellen gehad ( 1ste ps3 die ik ga kopen), card reader can opgelost worden via een usb card reader linux heb ik ook niet nodig denk ik toch :P en 2 usb poorten kan ook opgelost worden via usb hub :D

bedankt voor jullie reacties

Burna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.