Ga naar inhoud

Pc anywhere aw_host.sys


riddler

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Hopelijk kunnen jullie me helpen. Mijn computer start telkens opnieuw op, Windows xp start normaal op maar dan krijg ik volgende foutmelding

"pcAnywhere has had a compatibility problem with your system. AW_HOST.SYS has been disabled. To re-enable, choose Options from the tools menu. On the host operation property page, change the video mode to Accelerator Enabled."

Daarna niks meer, deze foutmelding duurt ongeveer 20 seconden en dan niets meer. Windows start normaal op en vanzelfde.

Ik zou natuurlijk windows automatisch opstarten kunnen uitschakelen en hopen dat ik een bleu screen krijg maar aangezien ik niet in windows geraak weet ik niet hoe.

Heb al geprobeerd met windows repair. Maar het is geen windows software probleem want hij start op iemand tips of trics...

ALVAST BEDANKT ALLEMAAL !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor je snelle reactie...

Maar jammer genoeg kan ik dit niet doen aangezien ik er telkens na een 5 tal seconden uit wordt gewipt...

wel kan ik je iets meer info geven. heb via F8 niet meer automatisch opstarten bij systeemcrash uitgeschakeld (dit kan daar blijkbaar ook) en krijg nu een befaamde bleu screen met volgende info.

technische informatie

stop: 0X0000008 (0X0000005 , 0XBF823C5D, OXEF34BCCC, 0X00000000)

win32k.sys - adress BF823C5D bas at BF800000, dateStamp 49e87572

aub indien mogelijk nog een tipje.....; alvast thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, jammer maar ook al geprobeerd kan natuurlijk via F8 kiezen welke in vorm ik wil opstarten veilige modus laatst gekende juiste configuratie etc... maar de pc start dan niet op... krijg dus geen windows pagina's te zien en ook geen foutmelding. Hij begint gewoon weer van vooraf aan .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutcode betekend: IRQ fout

Hebt je iets nieuw in de computer gestoken?

Want ergens moet een conflict zijn met de IRQ.

Dat betekend dat bijvoorbeeld muis IRQ 2 heeft en modem IRQ 2

In dit geval krijgt je een conflict.

Mogelijk hebt je iets nieuw in de computerkast gestoken.

Indien je iets in de pci slot had ingestoken dan moet je die wijzigen door een andere pci slot te nemen. Meestal is dat vanaf de 3 de slot.

De eerste 2 slots zijn speciale sloten.

Raadpleeg moederbord documentatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.