Ga naar inhoud

Maxtor Hard disc problemen


Gast steni

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Omdat ik een probleem heb waar ik niet uit kom, heb ik me hier geregistreerd. Hopelijk kan iemand me uit de brand helpen.

Tijdens het googlen ben ik op dit forum terecht gekomen.

Het volgende is het geval:

Omdat mijn pc opnieuw geinstalleerd diende te worden heb ik al mijn documenten/foto's op een externe harde schijf geplaatst (Maxtor). Ik wil nu de documenten weer terug plaatsen op mijn laptop echter lukt me dit niet. Als ik de gegevens wil kopieeren o.i.d. dan geeft hij continue hetzelfde aan namelijk dat er niet voldoende storage zou zijn om de opdracht uit te voeren. :bawling:

Weet iemand hier raad mee? Ik ben hier namelijk al sinds gisteren ochtend mee bezig. Hopelijk is hier een oplossing voor!

Hartelijk bedankt! :-)

Groetjes,

Steni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie.

Alleen een map kopieren lukt niet. Een document ook niet. Ik krijg zelfs geen bestand geopend vanaf de externe harde schijf.

Groetjes,

Steni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, als ik met mijn rechtermuis op een documentje klik dan staat er openen of kopieren. Bij openen reageert hij gewoon niet en bij kopieren krijg je het bovenste verhaal weer (not enough storage availabe to complete this operation).

Ik weet niet of het van toepassing is maar de back up is een .tib bestand.

Ik word hier helemaal gefrustreerd van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt. Ik heb inderdaad dit programma opnieuw geinstalleerd. Op het moment dat hij de bestanden wil gaan terug zetten vraag hij om een een schijf ' volume 1 '. Ik begrijp niet wat hiermee bedoelt wordt. De back up staat namelijk op mijn externe harddisc als dat ermee bedoelt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.