Ga naar inhoud

Welk scherm?


tomvh24

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk nu met een acer TravelMate 5730. Ik zou graag een scherm bijwillen om gemakkelijk te werken (tekenen van schema's en programmeren van PLC's,...). Nu de vraag wat jullie mij aanraden? Ik denk aan 19"" en heb een budget lager dan 100EUR. BTW moet je niet in rekening brengen. Kan ik terug trekken via ...

ACER 19 inch monitor aangeboden > Monitoren > Computers > kapaza.be

Acer 19 inch tft aangeboden > Monitoren > Computers > kapaza.be

HP L1906 19-inch TFT Monitor online kopen bij yagoda.nl

Acer V193WAb lcd monitor vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt

Ik denk dat het niet de moeite loont om te zoeken naar occasie? Eerste 2 opties vallen weg??

grtz

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste geeft technisch wel de beste resultaat doch ik heb twijfels over de erg goedkope prijs.

Persoonlijk vind ik Samsung de beste scherm maar dat heeft te maken omdat we allemaal Samsung schermen hebben en geen enkel scherm maakt u moe.

Occasie zou ik zeker niet kopen want zelfs al zou je ter plaatste gaan kijken en het werkt dan kan het nog een probleem scherm zijn.

Kijk ook welk garantie acer geeft aan schermen bij pixel defect. Bij 3 pixel fouten zouden ze moeten vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.