Ga naar inhoud

Installatie W7


Dissit

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik probeer windows 7 te installeren op mijn computer. Als ik de cd erin doe en de computer opnieuw opstart begin ik een nieuwe installatie. Dit gaat allemaal nog goed. Dan kom ik bij windows setup scherm en vanaf dat moment gaat alles super traag. De totale installatie duurt dan ongeveer 8 uur. Een maat van mij heeft dit ook gehad en heeft toen 2 gb van de 4 gb geheugen eruit gehaald en toen werkte het wel. (op 2 GB geheugen dus) Mijn pc heeft 2 Gb geheugen maar hierop werkt het niet. Ik zal hieronder mijn spec neerzetten en hoop dat jullie een oplossing weten.

P4 3.0 Ghz 800Mhz

2 GB Intern geheugen

160 GB Ata schijf

Dvd brander/speler

512 MB Videokaart

Mocht je nog meer moeten weten dan hoor ik dat graag.

Mvg,

Dissit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 mag hoogstens 1 uur duren om te installeren.

Ik heb laatst bij mijn zoon gedaan en ik was in 20 minuten klaar.

Je hebt waarschijnlijk een oude versie van torrent of zo gedownload.

De laatste versie van microsoft kan je niet meer downloaden.

Als je nu even wacht tot 22 oktober dan is windows 7 op de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu even wacht tot 22 oktober dan is windows 7 op de markt.

En als je nu even wacht tot begin februari 2010 is de Nederlandstalige versie ook op de markt. Zelf heb ik de RC geïnstalleerd naast Vista op een aparte partitie . Heeft ook maar ongeveer 30 minuten geduurd. De RC kan nu ook niet meer geactiveerd worden ook al heb je een licentiecode. Er is hier toch ook niet getracht de 64 bits versie te installeren?

---------- Post toegevoegd om 23:32 ---------- Vorige post was om 23:27 ----------

Berichtje voor dj ke

Hier kun je lezen wat er allemaal kan gebeuren

http://www.pc-helpforum.be/f167/niets-meer-na-installatie-windows-7-a-17936/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn configuratie

P4 intel 2.4 Ghz

2GB ram geheugen

HD 160 GB PATA + HD 250 GB PATA

Interne CD/DVD lezer-schrijver IDE

30-35 minuten heeft dit bij mij geduurd om volledig de retailversie van Win7 te installeren op een apart aangemaakte partitie op de 250 GB HD. Werkt hier bij mij volledig probleemloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke versie wil Dissit hier installeren, want RC versie kun je sinds augustus niet meer downloaden. Indien Dissie de RC versie wil installeren die gedownload werd op een andere computer, dan gaat die installatie nooit lukken. Trouwens de RC kun je sinds augustus ook niet meer activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.