Ga naar inhoud

Melding illegale software blijft


edc

Aanbevolen berichten

Gisteren legale Home office geïnstalleerd, na eerst de vorige versie volledig verwijderd te hebben. Toch blijft de melding van illigale software komen. als ik dan op de ster klik kom ik terecht op een validatie pagina. Hier komt dan "validatie geslaagd" te voorschijn. Desondanks blijft de melding van illegale software staan. Ook na heropstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft helaas niet geholpen.

Ik heb het volgende gedaan:

* Office home & student opnieuw verwijderd.

* De volledige map HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\12.0 verwijderd in het register.

* Office home & student opnieuw geïnstalleerd.

Melding van illegale software blijft komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij het opstarten van outlook 2003 komt er steeds een melding dat de software illigaal is. Heb de officieele schijf met serie nummer een paar jaar geleden overgenomen van een collega.

Krijg van MS alleen maar het advies om te investeren in 2007 dan zou het probleem verholpen zijn. Echter ik wil en hoef geen 2007 ik wil gewoon gebruik maken van mijn eigen versie en schijf.

Wie heeft hier een oplossing voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat uw software serie nummer bij u als bij uw collega is geinstalleerd.

Microsoft is van plan hard te spelen en waarschijnlijk houd die ook de serie nummer bij.

Eenmaal Genuine Advantage is geinstalleerd is het moeilijk om die te verwijderen.

Office Genuine Advantage krijg je mee met de update van Vista wat eigenlijk oneerlijke praktijken zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.