Ga naar inhoud

Internet werkt niet, Lan wel


Jorgen666

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ok, mijn probleem :

Ik zit op kot in Antwerpen en de eerste twee weken bracht ik mijn MacBook mee, maar nu heb ik ook mijn desktop meegepakt. Het probleem is dat ik op mijn MacBook probleemloos internet had, maar ik krijg maar geen internet op mijn desktop. Heb wel een lanverbinding, de twee computertjes rechts beneden in de hoek staan wel te flikkeren, maar heb geen internet.

Hoe krijg je internet op mijn kot?

Van zodra je internetkabel insteekt, in je pc, kan je naar één site surfen. Hierop moet je je registeren met de gegevens van de universiteit Antwerpen en wanneer je dit hebt gedaan zou je internet moeten hebben. Dat werkte meteen op mijn laptop, maar nu op mijn desktop lukt het niet. Heb geen idee wat het probleem is en aangezien ik een absolute nul ben in computers, kan ik ook niet meer zeggen dan dit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt! Of toch bijna ... :)

Ik heb internet en naar sommige sites kan ik al gaan, maar nog niet naar allemaal. Als ik bv naar netlog wil gaan, kom ik terug op die site om mij te registreren, terwijl facebook of google perfect lukken .. Hebben jullie hier misschien nog een antwoord op?? :D

Btw, hoe kan ik jullie bedanken??

Dankjewel!! Echt waar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedanken ka je met woorden doen of op de knopje rechts van u op Bedank bij het bericht bij de degene die u antwoordt.

Ik zou dit eens doen:

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.