Ga naar inhoud

WLAN 802.11 b/g installeren


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik vermoed dat de fout erin zit, dat mijn wireless router op Kan 13 werkt ( standaard zo ingesteld voor Europa, zegt de Quick Start Guide ) en dat mijn WLAN-kaart op Kan 11 staat ingesteld, of niet tot en met Kan 13 kan halen. Dat kan verklaren waarom ik andere netwerken kan zien ( die waarschijnlijk allemaal op Kan 11 staan ingesteld, en mijn eigen netwerk niet, dat dus op Kan 13 staat ingesteld ).

Momenteel kan ik niet over de laptoip beschikken, ik zal dus later de instellingen eventueel moeten aanpassen, dwz. de wireless router op Kan 11 zetten ipv Kan 13.

Ik wil nu eerst zekerheid hebben of wat ik hier zeg werkelijk klopt. Daarom heb ik ook even met HP kontakt genomen met de vraag op welk kanaal zij die kaart destijds hadden ingesteld.

Hoe ik de instelling van de router zelf kan veranderen, dat moet ik dan ook nog kunnen vinden. Maar daarvoor moet ik dan wachten tot ik mijn laptop weer beschikbaar heb, omdat ik alleen daarmee de router kan bereiken om aanpassingen te doen.

Ik zal ook de zaken die jij me nu zegt even checken. Ik laat je nog weten hoe alles verlopen zal zijn....

Greetz

Jive1

---------- Post toegevoegd om 12:48 ---------- Vorige post was om 12:44 ----------

Hey!

Nota Bene.....

De wireless router is een EZ Wireless N Router van ASUS.

Greetz

Jive1

---------- Post toegevoegd om 12:50 ---------- Vorige post was om 12:48 ----------

RT-N11 met name

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.