Ga naar inhoud

rippen muziek


siendirk

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een probleem bij het rippen van muziek.

Ik heb Windows-mediaplayer en Creative, met muziek beluisteren heb ik geen problemen.

Maar als ik aanklik om te rippen dat krijg ik de melding plaats de cd in de cd-speler, ook al is de cd in de cd-speler.

Kent iemand dit probleem? (en de oplossing hiervoor)

Groetjes siendirk :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt

voor jullie reactie, ik heb dit probleem al eerder gehad.

En na een volledige herinstallatie van Xp was het probleem met het rippen voor enkele maanden opgelost.

Het bizarre is dat ik nu terug opnieuw het zelfde probleem heb bij het rippen.

Ik heb onlangs via systeembeheer de drivers verwijdert van mijn DVD-Cd lezers zodat Windows deze bij een herstart opnieuw installeert, doch terug zonder resultaat.

Groetjes siendirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik denk tenminste als je Windows-mediaplayer gebruikt om te rippen.

Bij nieuwe installatie hebt je de oude versie Windows-mediaplayer maar na verloop van tijd hebt je de nieuwe versie Windows-mediaplayer

In de nieuwe versie zit een acteur rechten beveiliging en misschien daar door komt.

Maar hebt je ook met Zen programma gedaan zoals Dj_Ke schreeft of met audiograbber of eventueel een andere programma geprobeerd?

cd-rom weg doen heeft geen zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.