Ga naar inhoud

hercules router


sanneke

Aanbevolen berichten

dag iedereen,

lang geprobeerd om mijn probleem met mijn hercules wireless router in orde te krijgen maar kon maar enkel voor 1 dag verbinding krijgen. Heb dit dan telkens maar gedaan tot ik op een dag een melding kreeg dat hercules quickaccess niet correct afgesloten was. Heb er dan alles afgedaan, router geresset om opnieuw te beginnen maar dat ging niet. Toen was ik het echt beu en besloot met mijn geklungel te stoppen en hem binnen te doen in een computerwinkeltje in't dorp om hem deftig te laten installeren door een expert. Zo gezegd zo gedaan, ging hem terug halen, ik moest van alles afblijven, mocht zeker de meegeleverde cd van de router niet meer insteken, alles was in orde. Inderdaad tot de volgende dag, weer geen verbinding meer.Krijg nu de melding " er is mogelijk een probleem met de DNS-configuratie(domain name server). Terug naar de winkel gebeld waar ik hem binnen had gedaan en die beweerd dat ik best een andere router koop, als ik hem zou binnendoe waar ik alles gekocht heb zouden ze mij waarschijnlijk een nieuwe router geven maar van hetzelfde merk en dan sta ik even ver.

Wat doe ik het best?

groetjes sanneke.:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral zullen we uw router testen:

Weet je hoe je naar uw router kan?

Waarschijnlijk zo: 192.168.2.1 of zoiets.

Als je niet weet dan zo:

Start

Typ in zoekopdracht starten dit: cmd

Met de rechtermuisknop runnen als administrator

Typ nu dit: ipconfig /all (ipconfig spatie /all)

Je ziet bij draadloos of lan standaardgateway en dat is het adres van de router.

We nemen dit als voorbeeld doch u moet dat aanpassen: 192.168.2.1

Nu typ je in cmd dit:

ping -t 192.168.2.1

Wacht nu minstens 5 minuten. (Je mag gerust koffie drinken)

Stoppen doet je met CTRL + C

Onderaan ziet je pakket verzonden.

Maar je ziet ook fouten. Hoeveel fouten ziet u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.