Ga naar inhoud

hercules router


sanneke

Aanbevolen berichten

Heb alles nog eens overlopen zie enkel dit staan :

-onder adapter voor draadloos LAN draadloze netwerkverbinding staat DNS-servers : 192.168.2.1

-onder ethernet-adapter LAN-verbinding staat DNS-servers : 192.168.2.1

verder zie ik 3 x ergens verbindingsspec. DNS-achtervoegsel zonder iets achter staan.

dat is alles met DNS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil even verduidelijken wat er mis was, zit namelijk met twee computers en de internet kabel wordt nogal eens verwisseld van de ene pc naar de andere en stak dus niet in mijn laptop toen ik de eerste keer die bewerkingen uitvoerde die je vroeg, dus lag de fout bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat klopt , dacht dat ik op de laptop lan verbinding moest hebben om die toepassingen te kunnen uitvoeren die u mij gevraagd had, met die lan verbinding kreeg ik een ander resultaat namelijk dat er 6 pakketten verloren gegaan waren zonder de lan verbinding zij hij dat alles verzonden en ontvangen was.

Heb mijn router binnen gedaan waar ik hem gekocht had voor nazicht, moet nu wel een 4 tal weken wachten.

Wou u toch hartelijk danken voor de tijd en moeite die u gedaan hebt.

groetjes sanneke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.