Ga naar inhoud

Terugzetten berichten outlook express6


dizze

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bij het openen van mijn outlook express is deze (denk ik ) gecrasht. Na dat hij eindelijk open was, waren al mijn mails weg, dus postvak IN was leeg. Als ik ging zien in de map waar de dxb bestanden staan, dan was deze map nog vol. Dus ik heb die gekopieerd en ergens opgeslagen.

Dan heb ik die oude postvak IN verwijderd en outlookexpress terug geopend. Maar nu is mijn vraag hoe ik die oude berichten terug in mijne outlook express krijg? Ik kan ze niet importeren, en heb al geprobeerd in de verkenner te kopieren, en terug te zetten, maar dat lukt ook niet! weet iemand raad??

Alvast bedankt

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met DBXtract kan je ook buiten Outlook Express je berichten lezen (in eml-vorm) - je kan dat progje o.a. hier of hier downloaden.

Als je de berichten uit je bestaande verplaatste .dbx-bestand exporteert met DBXtract naar bvb. je bureaublad of een andere tijdelijke map, kan je daarna deze berichten opnieuw via knippen-plakken overbrengen naar je nieuwe (lege) map PostvakIN (= dus naar het bestand PostvakIN.dbx in de root van Outlook Express). En dan zouden die normaal terug leesbaar moeten worden in je mailprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het programma DBXtract gedownload en zijn werk laten doen. Maar hij is nu al ongeveer 6 uur bezig ! ..is dat normaal? ok het was wel een bomvolle mailbox (de reden waarom hij gecrasht is misschien?)

Van zodra het gelukt is laat ik nog iets weten !

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het programma DBXtract gedownload en zijn werk laten doen. Maar hij is nu al ongeveer 6 uur bezig ! ..is dat normaal? ok het was wel een bomvolle mailbox (de reden waarom hij gecrasht is misschien?)

Van zodra het gelukt is laat ik nog iets weten !

Alvast bedankt

Heb je al enig resultaat ... want het kan wel een tijdje duren ... maar 6 uur is nu wel héél lang ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.