Ga naar inhoud

Computerprobleem


ElvisFannetjeh

Aanbevolen berichten

Een kameraad van me heeft me dit eens gestuurd. Kan iemand helpen?

Ik was een keer sims 2 aan het spelen en toen viel de computer uit!!! mad.gifmad.gif Een week daarna probeerde ik het weer en hij startte dit keer goed op en probeerde de sims 2 op te starten toen ging het voor de zoveelste keer mis!! mad.gif Hij liep vast!!! daarna heb ik er niks meer meegedaan!! Het bleef op een beeld staan en heb de computer toen uitgedrukt. Ik drukte de computer weer aan en er kwam een zwart scherm met verschillende opties om op te starten. Ik probeerde een optie, dat mislukte... hij liep weer vast!

-speelde sims; liep vast!

-uitgedrukt

-drukte aan; verschillende opties(2 of 3)

-probeerde beste optie maar mislukte liep wéér vast!

-week daarna: probeerde weer; startte computer én sims 2 op, maar... liep wéééér vast! mad.gif

-NOOIT meer geprobeerd!

Dat was de samenvatting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw beschrijving is me niet helemaal duidelijk. Ik begrijp dat de Sims altijd vast loopt bij uw vriend, op een bepaald moment heeft hij de computer afgesloten door lang de aan-knop in te duwen. Dan kreeg hij een scherm met 3 opties bij het opstarten (dat krijgt ge altijd als ge afsluit zonder via de start-knop te gaan, dus dat is normaal) en als de computer dan opgestart was werkte de Sims nog steeds niet. Juist?

Ik heb onlangs ook problemen gehad met de Sims (3) (het spel sloot zomaar af) , maar na het van de computer te halen en opnieuw te installeren ging het prima. Misschien kunt ge dat is doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou idd ook eens checken of je pc wel voldoet aan de systeemvereisten van "The Sims".

In het bijzonder de videokaart eens checken.

------------------

Aanbevolen systeemeisen

- Windows XP

- Intel Pentium 4 processor 2,4 GHz of vergelijkbaar

- 512 MB werkgeheugen

- 1,5 GB harde schijfruimte

- Videokaart met 3D hardware-acceleratie @ 128 MB RAM

LET OP: ATI Radeon videokaarten van de serie 7(x)00 worden niet meer</B> ondersteund!

----------------------------------------------

Kuoi

OK OK ...

Minimale systeemeisen

- Windows 98,ME,2000,XP

- Intel Pentium 3 processor 1 GHz of vergelijkbaar

- 256 MB werkgeheugen

- 1,5 GB extra harde schijfruimte

- Videokaart met 3D hardware-acceleratie @ 32 MB RAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.