Ga naar inhoud

Help!


niko

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik weet niet of ik mijn vraag hier kan of mag stellen, maar ik ben nu al vier weken aan het zoeken naar een boek en ik kan het het maar niet vinden.

Het boek handelt over de Franse norm ivm akoestische berekeningen en is te vinden op onderstaande link:

Boutique AFNOR - Notice détaillée

Nu kost het boek 66 EUR, weet iemand hoe en waar ik hem gratis kan vinden en downloaden?

U zou me erg dankbaar zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, maar ik zou de formules willen hebben waarmee akoestische berekeningen kunnen gedaan worden ivm verkeerslawaai. Deze vind ik niet in de informatie van Google. De informatie die Google geeft is in 80 % van de gevallen een verwijzing naar het boek of naar de Franse norm.

Ik heb al vele combinaties ingegeven in google, maar vind nergens de formules.

Alleszinds bedankt voor de reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in de provinciale bibliotheek van Hasselt geweest en daar hadden ze het nie. Dat is natuurlijk ook omdat het een Franstalige boek is en omdat het ook nog eens over de Frans normen gaat. Als je naar een bibliotheek gaat hebben ze zelfs nog geen boeken over de Belgische normen. Triestig eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Bibliotheek.be kan je te weten komen of het boek in de grootste bibliotheken van Vlaanderen te vinden is. Maar het lijkt me eerder iets voor een meer technische bibliotheek van universiteiten of hogescholen dan voor een openbare bibliotheek. En vermoedelijk is het ook geen toeval dat het enkel via Internet te bestellen is (als boek of CD). De uitgevers zullen daar wel hun redenen voor hebben :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.