Ga naar inhoud

XP modus in win 7.


rob

Aanbevolen berichten

Je moet gewoon XP mode en Virtual PC downloaden.

Klik eerst op XP mode

Daarna Virtual PC

Als die klaar is dan start / Virtual PC klikken en dan wordt xp mode geinstalleerd.

En u hebt echte XP op uw computer.

Eventueel drivers toevoegen doch XP installeert bijpassende drivers doch niet de orginele drivers.

Ik heb getest met een programma en dat werkt.

Ook update is zoals je gewend was met XP.

Bovenaan in het midden kan je op X klikken op te sluiten en dan Wordt XP in sluimerstand gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegi -- heb XP mode en Virtual PC gedownload -- uitgevoerd -- maar het lijkt me toch een probleem te geven -- ik zie wel Virtual programs staan in programs -- maar dat is ook alles :s

Als ik dat open en op virtual machine maken klik dan krijg ik deze boodschap te zien!

zie bijlage :

Stegi -- enig idee om te helpen ? en zou ik diene Engelse Van Dale cd rom woordenboek met dit alleen al kunnen installeren ?

Want daar gaat het me eigelijk om :bawling:

Ps , zou ik nog drivers moeten installeren ?

Groetjes

Rob.

post-673-1417703905,5721_thumb.jpg

aangepast door rob
iets bijgevoegd .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist wat ik niet zie -- ik zie alleen virtual PC -- en niets daaronder als ik er op klik !

Als ik er op klik gaat er een screen open !

En als ik op virtual machine maken klik dan krijg ik de boodschap te zien zoals in bovenstaande bijlage !

Zal eens proberen mijn Woordenboek te installeren

Laat wel iets weten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de XP modus wil gebruiken in Win 7, moet je hardware hiervoor aangepast zijn en voor jouw systeem is dit klaarblijkelijk niet het geval.

Je kan echter volledig softwarematig een virtuele machine aanmaken met Virtual PC (hiervoor heb je ook het sv pack nodig) of met Virtual box.

Op deze virtuele machine moet je dan zelf nog het OS installeren en configureren.

Virtual PC en Virtual Box kan je gebruiken op alle versies van vista en Win 7.

Je hebt op de host enkel een voldoende krachtige processor nodig (dual core min 2GHz), voldoende ram geheugen (min 2 GB) en schijfruimte (min 10 GB) om een beetje vlot te kunnen werken met de guest machine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Stegi & Kweezie

bedankt Kweezie voor je advies -- en je zul wel gelijk hebben -- de hardware moet hiervoor aangepast zijn en voor mijn computer systeem is dit klaarblijkelijk niet het geval.:bawling:

Maar weet je wat -- nadat ik XP mode geinstalleerd had -- Pc herstart -- heb ik terug eens mijn English van Dale woordenboek proberen te installeren -- op hoop van zegen --- wonder boven wonder dat werkte xD waarom , joost mag het weten :stupid:

Voor de rest kan ik met XP mode niet veel doen -- als ik daar op klik opend daar dat screen welke ik al ingevoegd heb -- ik weet het zou anders moeten zijn , gelijk dit ( zie bijlage ) :viking:

In ieder geval -- leve win 7 -- onder vista is me dat niet gelukt !

Mijn doel is bereikt -- ik kan mijn woordenboek terug gebruiken -- hoe dat komt doet er niet toe :rofl:

Bedankt gasten -- als je nog raad hebt - laat maar komen !

Rob.

post-673-1417703905,6283_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.