Ga naar inhoud

problemen met ram geheugen


moreghan

Aanbevolen berichten

Ik heb al uw post's gelezen daarmee dat ik dat weet.

Nu mijn vraag,waar hebt u dat geheugen in gestoken?

In die bankjes aan de buiten zijde van uw moederbord of in 1 van die drie bankjes in het midden?

Aan de buitenzijde(dacht omdat er daar al 1 zat dat ik die er het beste kon naast steken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het goed dat is de juiste plek voor uw cpu.

Als die tenminste in het socket naast de geheugenbankjes aan de buitenkant zit uiteraard.

Ik neem aan van wel want uw cpu is socket 754 dus moet hij daar wel zitten.

Nu moet ik dan ook met grote zekerheid concluderen dat het dus een compatibiliteits probleem is met uw geheugen,of u neemt genoegen met 1Gb

geheugen of u besteld nog een latje bij van 1Gb bij.

Als u die laatste optie neemt zit u ineens ook wel op het maximum geheugen dat uw moederbord ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het goed dat is de juiste plek voor uw cpu.

Als die tenminste in het socket naast de geheugenbankjes aan de buitenkant zit uiteraard.

Ik neem aan van wel want uw cpu is socket 754 dus moet hij daar wel zitten.

Nu moet ik dan ook met grote zekerheid concluderen dat het dus een compatibiliteits probleem is met uw geheugen,of u neemt genoegen met 1Gb

geheugen of u besteld nog een latje bij van 1Gb bij.

Als u die laatste optie neemt zit u ineens ook wel op het maximum geheugen dat uw moederbord ondersteund.

Ok bedankt voor je antwoord!jammer dat het niet op te lossen valt maar nu weet ik teminste wel zeker dat ik niets verkeerd deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appart werken ze zegt u dus het geheugen op zich is goed.

U hebt ook geprobeerd om de bankjes om te wisselen en dat gaf ook geen resultaat.

Dan kunnen we maar tot 1 conclusie komen en dat is dat het geheugen

onderling niet met elkaar overweg kan.

U hebt in geen geval iets verkeerd gedaan hoor.;-)

Ok, daar ben ik blij mee.

Zal dan nu de topic op opgelost zetten.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.