Ga naar inhoud

alienware m15 of m17 game laptop


groicas

Aanbevolen berichten

Hoi, allemaal.

na een super pc samenstelling van superjona mijn volgende vraag.

mijn broer wilt een game laptop hij zit vaak in het buiteland van daar.

is de aliware m15 of m17 echt zo goed als ze beweren?

hij speelt hoofdzakelijk wow, maar soms ook es iets als mass effect 2 dat gaat uitkomen .

zijn dit degelijke laptops hiervoor?

of raden jullie andere aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Alienware hebt je wel een zeer goede videokaart doch processor van de vorige generatie. Anderzijds is er Vista voorzien en het garandeert niet dat je wel met windows 7 kan werken want bij windows 7 zijn vooral de drivers van de videokaarten een probleem.

Wat Superjona voorstelt vind ik persoonlijk ook een zeer goede keuze want dan hebt je de nieuwste versie processor met welwaar minder sterke videokaart. Daar tegenover hebt je wel een zeer goed alround laptop en voor vele toepassing geschikt.

Als ik 1100 euro vergelijk met 1500 euro voor de goedkopere Alienware dan zou ik voor de eerste kiezen en dan 400 euro opzij leggen voor de volgende generatie laptop die anders zullen worden. Daarbij zou je de laptop na 2 jaar voor 350 euro verkopen en je hebt al een budget van 750 euro voor de nieuwe laptop up-to-date

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allebij. ik ga het hem eens voorstellen.

Op welke stand denk je dan dat die wow of dragon age kan spelen op die laptop

ik ziedat je de laptop nog kan bewerken is er iets bij waarvan jullie zeggen dat ik dat best kan aanpassen?

de studio 17 heb je ook mt de i7 proc maar de kaart is 1gb ati hd 4650 dan is die van de studio 16 beter denk ik?

aangepast door groicas
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.