Ga naar inhoud

Game Pc


Henk.

Aanbevolen berichten

De tweede harde schijf heb ik gevonden ik moest hem nog formatteren.

Ik heb de drivers van de grafische kaart geüpdate en het beeld valt nu niet meer uit. Virus scanners doen het ook ineens. Wat ik niet begrijp is dat modern warfare 2 af en toe uitvalt: (Disk Read Error) en (Error: Couldn't load image '~litte_bird_body_spc-rgb&lit~c9c11d78') Ik heb ook een probramma gedownload die kijkt of al je drivers up to date zijn en die zegt dat er nog 8 niet up to date zijn maar ik heb echt geen idee hoe ik die up to date zou moeten maken. ( Ik heb alle drivers al geïnstalleerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

MW2 patched zich normaal automatisch via Steam. Waarschijnlijk zit er bij jou een foutje in de lokale game bestanden.

Je moet in Steam bij "My Games" rechtsklikken op Modern Warfare 2, en dan doe je eigenschappen.

Onder één van de tabje staat er "Check Integrity" (oid), dat moet je uitvoeren.

Misschien dat het nu wel werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is al up to date.

Als ik de bios een tijd aan laat staan valt de pc niet uit.

Het zal wel gewoon aan de drivers liggen.

Met een scan van het programma "Driver Whiz" zegt hij dat ik 8 drivers missen 32 wel goed geïnstalleerd heb.

Maar ik heb toch echt alle drivers van de bijgeleverde schijfjes geherinstalleerd.

Met dat programma kan je ook alle niet geïnstalleerde drivers installeren maar dat kost weer 39 dollar.

Weten jullie een makkelijkere manier om de goed drivers te vinden?

(De pc is trouwens wel lekker snel bedankt voor de samenstelling Duidelijk ;) )

aangepast door Henk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het makkelijkste wat je kunt doen, en goedkoopste, is de lijst die Driver Whiz geeft manueel downloaden en instaleren.

Stel je driver van je moederbord is niet up to date, dan ga je naar de site van het merk van welk je moederbord is en dan zou je heel makkelijk een menu voor drivers moeten vinden, zelfde voor grafische kaart, netwerk toepassingen, etc... Let wel op dat de producent van je grafische kaart wrs AMD is en niet sapphire, XFX, ofzo. Ook bevat je moederbord vele chipsets die elk een aparte driver hebben. Dus als Driver Whiz zegt dat je netwerkadaptor, of zoiets, niet up to date is, dan is die driver bij je producten van je moederbord te vinden. PAS WEL OP! Je Bios zou ik niet updaten, dit is zowat het enige dat ik aanbeveel dat standaard blijft... rest kun je beter updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.