Ga naar inhoud

Trust webcam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mag ik even diep zuchten ? **zucht**

Hij zit op die pc online runescape te spelen als hij klaagt dat hij niet meer de HD versie kan spelen. Meestal ligt dat aan Java. Ik verwijder java. Dan wil ik het opnieuw installeren als ik een melding krijg dat java er nog opstaat. Gezocht met ccleaner, alles van java zou er af moeten zijn. Nogsteeds die melding. Ik doe systeemherstel naar een paar dagen geleden. Dan bij het opstarten krijg ik de melding dat setpoint niet meer werkt...... dus de muis ook totaal niet meer....

Ik heb veel zin om het backup prog van Acer te gebruiken, maar ik ben bang dat het stuurprogramma probleem er niet mee opgelost is, en ik dan niks meer kan installeren.

Ik ga even terug naar het moment dat setpoint laatste ginstalleerd is. Misschien kan ik het dan verwijderen.

aangepast door tantjen bertolli
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles weer gekregen zoals het was.

Ik had de indruk dat niet alle usb uitgangen reageerden zoals ze moesten. Dus heb ik een usb uitgang genomen waarvan ik weet dat hij werkt, daar een usb 2 usb op aangesloten.

De muis, netwerkadapter zitten daarin en ze werken. De webcam licht op als ik hem er instop, maar kan ook hier niet worden geinstalleerd. Als ik een usb probleem heb, is dat dus niet de oorzaak van die webcam troubles...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de computer opstart en je druk de hele tijd op DEL of F1 of F2 dan komt je in de bios. Uit bios gaan is drukken op F10 of de laatste tab nemen.

Als je geen kennis hebt dan kan je beter daar afblijven.

Dat is het hart van uw computer.

Normaal gezien is de usb in de bios ingesteld maar er kan een fout gebeurd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.