Ga naar inhoud

Tekstinvoer doel snelkoppeling vergroten


Ilion

Aanbevolen berichten

Hallo Stegisoft

Het probleem is dat ik daar meer tekens zou moeten kunnen intypen voor het afwerken van een project.

Ik typ daar commando's in voor bepaalde programma's, en omdat er niet genoeg plaats is, kan ik mijn project nu niet verder afwerken.

Ik zoek daar al een hele tijd naar en tot hiertoe kan niemand mij vertellen hoe dat

kan veranderd worden.

Er moet toch ergens een instelling zijn, bijvoorbeeld in het register van windows

waar dat aangepast kan worden.

Ilion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Stegisoft

Mijn zoon speelt graag videospelletjes en hij vroeg me of het mogelijk was,

bepaalde functies die men normaal in het spel niet krijgt aan een toets te koppelen.

Ik had beloofd hem te zullen helpen, en begon dus een zoektocht naar hoe je dit

kon instellen.

Wat ik vond was dat het mogelijk is commando's aan toetsbindingen toe te wijzen via

het configuratiebestand van de speler.

Spijtig genoeg wordt er door het spel een aantal toetsbindingen standaard overschreven,

wanneer je het spel opstart, en moet je dus eenmaal in het spel zelf de console openen,

en opnieuw al die toetsbindingen intypen.

De enigste oplossing is al die commando's in het doel (waar zich het adres naar de executable bevind)

intypen.

En hier steekt het probleem de kop op, er is te weinig plaats om al de commando's in te typen.

Ik geef hieronder een voorbeeld van wat daar dus moet instaan:

"C:\Program Files\MOHAA\MOHAA.exe" +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1 +

bind F2 "spawn models/human/allied_pilot.tik" +

bind F12 "spawn models/animal/german_shepherd.tik" +

bind F3 "spawn models/human/2nd-ranger_captain.tik" +bind F7 "spawn models/human/german_winter_type1.tik" +bind F8 "spawn models/human/german_wehrmact_soldier.tik" +bind F9 "spawn models/human/german_winter_type2.tik" +bind F10 "spawn models/human/german_afrika_private.tik" +bind F11 "spawn models/human/german_elite_sentry.tik"

Er moeten nog een aantal commando's meer in komen te staan, en het zijn er sowieso al te veel.

Ik hoop dat je me kan helpen.

Ilion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik zoek een manier om meer tekst in het tekstvak (Doel) van een snelkoppeling te kunnen typen.

Normaal kan men daar ongeveer 260 tekens (spatie's inbegrepen) in typen,

hoe kan ik instellen, dat ik hier meer tekens kan intypen.

Ilion

Ik denk niet dat dat kan, ik ben niet zeker

Kijk hier even naar , misschien kan dit je helpen

Ik heb een vraag - Hoe kan ik de tekstinvoer in de commandolijn(doel) van een snelkoppeling vergroten zodat ik daar meer tekst kan intypen.Liefst een werkwijze waarmee ik zelf de hoeveelheid tekstinvoer kan bepalen

groetjes jordy :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.