Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, ik twijfel tussen 2 verschillende laptops van Asus

de ene is

K70ij-ty098V Prijs is 629,00 euro

Windows 7 Home Premium

Intel Pentium T4400 (2.2GHz)

4GB DDRII 800 (2x2GB)

500GB SATA HDD 5400 RPM

Intel® GMA 4500M Gfx

8X DVD Super Multi DL

Beeldscherm: 17.3" LED Glare Type HD+ (1600 x 900)

WebCam: CMOS 1.3M

Aansluitingen:

1 x VGA port / Mini D-sub 15-pin for external monitor

4 x USB 2.0 ports

1 x Headphone-out jack (W/SPDIF)

1 x Microphone-in jack

1 x LAN RJ-45 Jack

HDMI x 1

Built-in Azalia compliant audio chip

Built-in Altec Lansing Stereo Speakers(1.5W) and microphone

Cardreader: SD, MS, MMC w/ push/push type

On board 10/100/1000 Mbps Fast Ethernet controller

WLAN 802.11b/g/n

Garantie: 2 Year Pick Up and Return

En de ander is ASUS K70A 499,00 euro

Processor AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core M300 2.0GHz Besturingssoftware Legitieme Windows® 7 Home Premium Beeldscherm 17,3 inch Breedbeeld (1600 x 900) Scherm 16:9 HD+ Geheugen 3 GB DDR2 Harde schijf 320 GB SATA CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer Draadloos b/g/n Videokaart ATI Mobility Radeon™ HD 4200 Gewicht 3.2 Kg Accucapaciteit 6 Cells Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return Merk Asus Type K70AE

De ASUS K70AE is ontworpen om een in z’n geheel genomen comfortabelere computerervaring te leveren, ideaal bij langdurig gebruik en voor onderweg. De AMD Athlon™ 64 X2 M300 Dual-Core Processor zorgt voor krachtige prestaties en met het ruim bemeten 17,3-inch high-definition LED-backlit scherm beleeft u graphics en kleuren met levensechte scherpte en realisme.

Verschil is natuurlijk 130 euro. Ik wil vooral internetten, films af en toe downloaden, uitzending gemist bekijken en vanaf zolder ermee kunnen werken. Belangrijkste vond ik merk Asus ivm 2 jaar garantie. 17,3 inch beeldscherm en een HMDI.

Maar begrijp ik het nu goed dat de processor AMD beter is dan die van Intell ondanks het prijsverschil ? Graag uw advies. Wat zijn nog meer grote verschillen volgens u ?

Geplaatst:

Die AMD is beter dan de intel.

Daarbij hebt je ook 6 Cells wat beter is terwijl de meeste batterijen 8 of 9 cells zijn.

Ik zou navragen of er geen versie bestaat van 4 Gb en dan kan je windows 7 --> 64 bits nemen want de processor ondersteund dat.

Geplaatst:

De cpu levert de 64bit.

64bit is iets sneller dan een 32bit besturingssysteem.

32bit ondersteunt max. 3.5gb aan geheugen terwijl 64bit zo goed als ongelimiteerd is,het max is dacht ik iets van een 192gb aan geheugen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.