Ga naar inhoud

foutmelding quartz.dll


atlantis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik ga nu aan de slag, en geef feedback, thanks

bon , ben al terug :)

wil dus niet SP2 installeren zonder sp1....dit geprobeerd maar krijg foutmelding 08007000d....veel wijzer van te googlen word ik niet....

toch maar alles handmatig installeren dan??

aangepast door atlantis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je AMD processor?

Het is zo dat bij AMD soms problemen geven bij sp1

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Probeer dan nog eens sp1

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ccleaner al laten draaien. wou niet helpen.

heb dus alles manueel geïnstalleerd en kreeg op einde foutcode 643 en 800710002.

paar keer opnieuw opgestart en blijkbaar zijn alle updates nu wel gezet....

de rest nu configureren en daarna image en kloon maken om op nieuwe hd te zetten....tis wat gezegd he :)

bedankt voor de snelle reply!!

nieuws volgt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervolg van historie:

- alle updates gedaan en nodige soft gezet o.a. antivirus, office, true image home11

- image van C gemaakt

- bedoeling was de nieuwe harde schijf die ik van dell gekregen heb omdat er

foutmeldingen zijn bij het testen van de hd in een kleine 2.5 behuizing te plaatsen,

die aan te sluiten op usb en te klonen.

- Probleem: de aansluiting van de behuizing 2.5 is met pinnetjes, de hd van dell met

zijn platte contacten....ik kan niet op usb zetten om te klonen!! heb nog niet

gecontroleerd of dit overeenstemd met de hd die in de laptop zit.

- Vraag: 1. zijn er connectiekabels te koop van die platte contacten naar usb of zo.

2. als ik een kloon maak naar een andere externe hd, nadien de nieuwe dellhd

in de laptop plaats, en met de opstartcd van true image opnieuw van de

externe naar de nieuw geplaatse hd in de laptop kloon....kan dit werken

3. een gewone image zal wel niet op een nieuwe hd kunnen geplaatst

worden?

ik krijg zo een gevoel dat de enige mogelijkheid zal zijn om de hd in de laptop te plaatsen, en een installatie van vista uit te voeren....als ik op de helpdesk van dell zie dat lijkt me dat met de achteraf in volgorde te plaatsen drivers niet echt evident te doen......

nogal ne hele bundel he :)

bedankt als je er aan uit raakt...

aanpassing om 19.50u:

begrijpe wie begrijpe kan: deze morgen dus 55 ipdates geïnstalleer. Zet zopas de laptop aan en krijg melding van ...de zelfde updates!!!! Als ik echter kijk bij de reeds geïnstalleerde dan staan die er wel al tussen....ondertussen is de wel aan het downloaden en traag aan het installeren....voor de tweede keer

nog dit: nee ik heb niet gedronken...beter de nieuwe hd plaatsen en e herinstallatie van vista doen denk ik.....op de dell inspiron1520 :)

aangepast door atlantis
evolutie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.