Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zou willen mijn muziek uit mijn pc naar mijn mp3 zetten, maar ik heb er niet het flauwste benul van hoe ik dit doe, de muziek die ik afhaalde reeds in mp3 daar heb ik geen probleem mee, maar de cd's die ik zelf in mijn pc zette die zijn geen mp3 bestand, hoe kan ik dit dan converteren naar mp3 bestand ? nu zijn het eigenlijk alleen media audio bestanden en die worden niet ondersteund in mijn mp3 , alvast bedankt

Geplaatst:

tot gisteren was het opgelost, ik kon gewoon synchroniseren naar mijn gsm, maar nu lukt het gewoon niet meer, alles gaat goed tot ik moet mijn usb kabel insteken, mijn gsm geeft aan verbonden maar mijn pc niet, ik krijg ook geen zo een geluidje zoals je een usb uittrekt of insteekt, ik begrijp er gewoon niets meer van, kan ik ergens handmatig niets doen dat je zo kan zien dat stuurprogramma wordt geinstalleerd en dan klaar voor gebruik, maar mijn pc blijft maar melden sluit een apparaat aan ? heb gisteren zeker cd of 5 op mijn gsm gezet, en heb nog plaats over want is kaartje van 4 gb dat erin zit ! kan niet aan de usbpoorten liggen want als ik de usb van mijn draadloze muis versteek van usbpoort dan gaat die wel ? wat zou het kunnen zijn ? alvast bedankt ....

Geplaatst:
Steek de gsm in de usb

Ga naar apparatenbeheer.

Klik op bovenste computer en dan op actie en dan zoeken naar gewijzigde apparaten.

is dit dan op PC ? helemaal vanboven ? als ik daar namelijk op klik gebeurt er niets, allé , het scherm flikkert even maar daar stopt het ook.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.