Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik zou graag mn sign. willen veranderen. ik heb al wat basis sign gemaakt. maar nu is de vraag: wat zou ik er nog aan veranderen? want ik ben niet zo ervaren. hebben jullie ideen? alle reacties zijn welkom!

greetzz

volg wat tutorials, haal wat stocks / renders af, gooi er wat filters op en zoek een mooi font :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Probeer om te zorgen voor iets creatiefs en origineel dat mensen nog nooit hebben gezien, zorg dat je render goed blend, en maak een fatsoenlijke tekst. Ook: bevel and emboss is nogal een .... hoe moet ik het zeggen... het ziet er niet uit tenzij je er echt iets mee maakt.

Ja, deze zijn beiden zelfgemaakt, maar ik delete .psd's na een tijdje anders heb ik niet genoeg plek, dus kan ik er niet echt nog iets aan veranderen en ik ben dus van -Gulch naar Nox- overgestapt overlaatst dus .... Hoe dan ook:

Voorbeeld van iets origineel / .....:

taz-in-stukjes.gif

Voorbeeld van bevel and emboss / ....: (wel met hulp van een tutorial)

Tech.jpg

edit: verander niets, maak er gewoon meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.