PC Helpforum wenst u fijne feestdagen!
PC Helpforum wenst u een fantastisch en gezond 2021 toe!
-
Welkom op PC Helpforum
-
Leden statistieken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door remainundisturbed
Ik heb zopas Windows 8.1 via een bootdisk op een nieuwe harde schijf geïnstalleerd.
Nu lijkt mijn laptop niet meer in staat te zijn netwerkverbindingen te detecteren. Er staat steeds
vermeld: "geen netwerken beschikbaar". Ik heb de netwerkadapters uitgeschakeld en weer aan.
De drivers proberen updaten (dus niet online). Help
-
Door Nico2206
Hoi iedereen.
Ik wil graag een bestaande op een shirtje laten drukken.
Deze foto is nu in kleur maar moet eigenlijk in de stijl van potlootschets (ik denk dat het zo heet) worden.
Is er misschien iemand die me kan uitleggen hoe ik dat kan doen in photoshop, of die het misschien voor me kan/wil doen.
Ik zal een afbeelding toevoegen van wat het eind resultaat zou moeten worden.
-
Door spike666
Hallo,
Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.
Hij werkte met windows 7 en outlook2010.
In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003).
Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.
Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.
Probleem dus.
Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf.
Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?
-
Door grayskull70
Hallo,
Al een hele lange tijd heb ik problemen met dat mijn PC zomaar uitvalt. Ik heb van alles gedaan en ik heb tot nu toe nog niks erover gevonden, misschien dat iemand mij hier kan helpen.
Alvast bedankt.
Logboek:
Bron: Kernel-Power
Gebeurtenis-ID: 41
Taakcategorie: 63
Eventdata:
BugcheckCode 0 BugcheckParameter1 0x0 BugcheckParameter2 0x0 BugcheckParameter3 0x0 BugcheckParameter4 0x0 SleepInProgress 1 PowerButtonTimestamp 131892697460975455 BootAppStatus 0 Checkpoint 0 ConnectedStandbyInProgress false SystemSleepTransitionsToOn 1 CsEntryScenarioInstanceId 0 BugcheckInfoFromEFI false CheckpointStatus 0
-
Door Kelly6695
Laptop valt uit tijdens (snel)typen
Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden.
Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten.
Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!
Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/
Ik wilde dit graag met jullie delen.
-

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
Aanbevolen berichten