Ga naar inhoud

Windows 8.1 Grafische Problemen + Crash


SealWithIt

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.

 

Spoiler

pc2.jpg.4e9ed84994a4ca1e68cb651d1d5626fc.jpg

Dit is mijn loginscherm die compleet oranje hoort te zijn, maar er zijn vage magenta vakjes op het beeldscherm.

Spoiler

pc3.jpg.8a954f93713696c083c86976261045e7.jpg

Dit is een fragment van mijn bureaublad, de blauwe vakjes horen hier niet te zijn.

 

 

Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 

 

Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.

 

Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.

Spoiler

pc1.jpg.d0641b1aedc4e9dba7d70d12fd2689df.jpg

Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.

 

Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

 

Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.

 

Mijn onderdelen zijn:

amd fx 8350 wraith

asus 970 pro gaming/aura

gigabyte geforce gtx 1060

 

Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, SealWithIt zei:

Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

Bedoel je een niet-legitiem Windows OS versie?

Zo Ja, waarom . . . . . ?

 

Vragen waarbij het gebruik van illegale software, worden niet behandeld door onze medewerkers.

 

Het spreekt voor zich dat we als forum niet in de problemen willen komen dus kunnen, willen en mogen we hier geen assistentie verlenen.

Dit topic wordt dan afgesloten 59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.