Ga naar inhoud

internet weg


cowgirl

Aanbevolen berichten

hallo

sinds vandaag is plots mijn draadloos internet verdwenen

ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar helpt niet

in mijn werkbalk onderaan is ook mijn teken van draadloos internet verdwenen en op mijn laptop brand normaal een lampje waar wifi opstaat maar dat brand nu ook niet meer ja ik heb er al opgeklikt maar werkt niet:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk besturingssysteem gebruik je?

Probeer eens een herstelpunt terug te plaatsen van één of enkele dagen geleden. Lost dit het probleem op? Het kan ook een hardware matig probleem zijn en zelfs updates van windows kunnen ervoor zorgen dat een pc raar begint te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk nog eens een XP fan zoals ik :)

ga eens naar Start/Configuratiescherm/Systeem. Klik op het tabje "Hardware" en dan op "Apparaatbeheer".

Zie je daar rode kruisjes of vraagtekens bij Netwerkadapters? Zoja, dan zijn je netwerkadapters en driver stuk of is netwerkkaart defect geworden.

ga ook eens naar Start/Configuratiescherm/Netwerkverbindingen/ Draadloze netwerken

rechtsklik erop, staat de verbinding wel aan? Dus op Inschakelen klikken bij de rechtsklik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat geen draadloos internet tussen alleen met een usb stick

---------- Post toegevoegd om 20:57 ---------- Vorige post was om 20:46 ----------

het is moeilijk ik heb de engelse versie van xp

en als mijn netwerkkaart stuk is wat moet ik dan doen kan ik dat downloaden

want ik denk dat ze stuk is omdat gisteren alles normaal werkte en vandaag is alles weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga eens naar Start/Configuratiescherm/Systeem. Klik op het tabje "Hardware" en dan op "Apparaatbeheer".

Zie je daar rode kruisjes of vraagtekens bij Netwerkadapters? Zoja, dan zijn je netwerkadapters en driver stuk of is netwerkkaart defect geworden.

Je moet daar toch een opsomming zien staan van alle aparaten op je PC???? Staat daar rode kruisjes ergens voor dat wil zeggen dat iets stuk is of driver nie goe is ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.