Ga naar inhoud

Laserjet 4100MFP


cmcm

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Network Settings

Selected_tab_small_left.gifTCP/IP Selected_tab_small_right.gifUnSelected_tab_small_left.gifIPX/SPX UnSelected_tab_small_right.gifUnSelected_tab_small_left.gifAppleTalk UnSelected_tab_small_right.gifUnSelected_tab_small_left.gifDLC/LLC UnSelected_tab_small_right.gifUnSelected_tab_small_left.gifSNMP UnSelected_tab_small_right.gif IP Configuration Method: DHCP BOOTP Manual Auto IP Note: A change in IP Address will result in loss of connectivity to the browser. Host Name: IP Address: Subnet Mask: Default Gateway: Domain Name: Primary WINS Server: Secondary WINS Server: Syslog Server: Syslog Maximum Messages: Syslog Priority: Idle Timeout: Seconds TTL/SLP: System Contact: System Location: LPD Banner Page: Enable Disable Default IP: Auto IP (169.254.x.x) Legacy Default IP (when BOOTP/DHCP/RARP servers are not available) Send DHCP requests if IP address is Auto IP (169.254.x.x) or Legacy Default IP

---------- Post toegevoegd om 15:28 ---------- Vorige post was om 15:27 ----------

Alles lijkt correct ingevuld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best zo doen:

TCP/IP zoals je ziet en dan op toets PRT SCR klikken en dan in tekenprogramma plakken. Opslaan als jpg

Dan uploaden.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u een afbeelding.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ga eens kijken of er iemand in de buurt is diet dit kan oplossen. Uw hulp

is langs deze weg zeer dankbaar geweest, maar het is voor mij moeilijk dit zo snel allemaal door te nemen. Ter plaatse uitleg is dan ook voor me beter om volgen.

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.