Ga naar inhoud

Laserjet 4100MFP


cmcm

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien kan dit tooltje helpen.

Download de bijlage en sla ze ergens op waar je ze makkelijk terug kan vinden.

Ga met de verkenner naar map waar je het bestand hebt opgeslagen.

Klik met de rechter muisknop op het bestand en klik dan op "uitpakken" of "hier uitpakken".

Je hebt nu een bestand FSCapture51.exe

Dubbelklik op dit bestand en klik dan op de knop "unzip". Klik op "OK" om de installatie af te ronden en sluit het venster met de knop "close".

Nu heb je normaal op je bureaublad een icoontje met de naam "FSCapture".

Dubbelklik hierop om de tool te openen.

Je ziet nu een venstertje dat je mag minimaliseren door te klikken op het minteken (-) in de rechter bovenhoek.

Open nu je browser, typ 192.168.1.103 in de adresbalk en druk op de enter toets.

Normaal ben je nu in de configuratie pagina van je printer.

Hou nu de hoofdlettertoets ingedrukt en druk dan op toets "prtsc" of "print screen".

Je hoort een klikje alsof er een foto genomen wordt en eigenlijk is dit net wat er gebeurt.

Er gaat nu een venster open met de genomen schermafbeelding.

Klik in de linker bovenhoek op het diskettesymbool met als tekst "save as".

Bovenaan kan je nu de lokatie selecteren waar je de afbeelding wil opslaan.

Onderaan in het vak "object name" kan je zelf een naam geven of de naam laten staan zoals het is.

Bij het vak "save as type" klik je aan de rechterkant op het neerwaartse pijltje en je klikt op jpeg format (*.jpg)

Klik op de knop "save" om de afbeelding op te slaan en het venster te sluiten.

Nu kan je deze afbeelding als bijlage toevoegen aan een bericht.

Hoe je dit doet, kan je lezen in deze handleiding.

FSCapture.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mijn printer is aangesloten via kabel op de linksys router van telenet.

De SMTP gateway op de printer staat op 192.168.1.1.

Via de computer kan ik zowel draadloos of door aansluiting van kabel tussen router en printer documenten afdrukken, maar niet versturen per mail via printer.

Als ik een document scan dan moet de printer normaal gezien vragen wat moet er gebeuren, versturen per mail, of naar de computer versturen.

Wat gebeurd nu, ik scan een document en het ik krijg direkt een afdruk??

Ik weet niet waar je de smtp gateway moet instellen maar stel die in op 195.130.137.68. waarschijnlijk kan (moet) je dan ook je gebruikersnaam en paswoord opgeven voor je telenet mailbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.