Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Na installatie van WIN 2000 is mijn beeldscherm van mijn laptop compaq Armada maar voor 1/3 gevuld!

In welke systeemstartupfile kan ik de coordinaten updaten om een vol scherm te krijgen?Diagonaal is mijn beeldscherm 36 cm en het getoonde windows scherm is diagonaal 22 cm.

Kan het zijn dat ik dat in de Bios moet updaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, bij mijn weten heb ik dit nog op geen enkele laptop gezien.Ik blijf erbij dat de coordinaten van dit scherm misschien in de bios of in windows moeten gezet worden om het volledige scherm te vullen.

Er zijn momenteel laptops te koop van 15, 15,4 en 17 inch , op een of andere manier moet windows toch weten hoe groot het scherm is om het volledig op te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het ook al vreemd want elke laptop dieik ken word dat standaard ingesteld.

lijkt inderdaad zoals u zelf aangeeft dat windows zijn verstand even kwijt is en niet meer snapt hoe dit moet.

ik heb hier helaas even niets met windows 200 bij de hand dus kan niet nakijken hoe dit ingesteld kan worden, zal ik morgen even proberen uit te vinden voor u

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zijn dat je scherm een te lage Hz heeft dit kun je instellen door op je bureaublad rechtermuisknop te doen --> eigenschappen --> instellingen --> geavanceerd --> beeldscherm

hier zie je een keuzemenutje waar je kan kiezen wat voor een vernieuwingsfrequentie je beeldscherm moet hebben. probeer een paar verschillende soorten uit door op de toepassen knop te drukken.

verspringt je scherm ineens naar een normaal scherm maar doen de kleuren zeer aan je ogen probeer dan een andere Hz uit werken deze Hz'en niet moet je de Hz pakken die goed was en de helderheid en het contrast aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.