Ga naar inhoud

Blauw scherm tijdens installatie 0x0000007b


Gast pcdude2010

Aanbevolen berichten

In je eerste bericht zeg je dat je de harde schijf hebt geformatteerd. Was dit de volledige harde schijf of enkel de C-partitie die geformatteerd is?

Als de recovery partitie nog op de harde schijf staat, kan je van daaruit een herinstallatie doen door de toetsencombinatie alt+F10 te drukken bij het opstarten.

Als er tijdens deze procedure om een wachtwoord gevraagd wordt, lees dan goed de uitleg op het scherm want daar staat het standaard paswoord in vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pcdude2010
Dit is een foutmelding die je krijgt als je over een netwerk wil opstarten en er geen verbinding is.

Ga naar het BIOS en zet de boot order of de boot sequense juist.

Eerst cd/dvd station, dan interne harde schijf.

Opstarten van netwerk : uitschakelen.

hoe kan ik het opstarten van netwerk uitzetteN? gaat dit via de bios, want mijn harde schijf is leeg!!

pcdude2010

---------- Post toegevoegd om 16:12 ---------- Vorige post was om 16:09 ----------

ik heb geen licentie van 7, wel van vista home basic en xp home premium! daarmee...

pc dude2010

---------- Post toegevoegd om 16:15 ---------- Vorige post was om 16:12 ----------

In je eerste bericht zeg je dat je de harde schijf hebt geformatteerd. Was dit de volledige harde schijf of enkel de C-partitie die geformatteerd is?

Als de recovery partitie nog op de harde schijf staat, kan je van daaruit een herinstallatie doen door de toetsencombinatie alt+F10 te drukken bij het opstarten.

Als er tijdens deze procedure om een wachtwoord gevraagd wordt, lees dan goed de uitleg op het scherm want daar staat het standaard paswoord in vermeld.

schijf is volledig geformat.

dus..

pcdude2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pcdude2010

Als ik de toetsen combinatie 'alt+F10' gebruikt maakt de harde schijf een raar geluidje, verder gebeurt er niets, dus ik denk dat de recovery partitie verwijdert is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.