Ga naar inhoud

Grafische kaart vraag


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb een vraagje, ik ben van plan een vaste computer aan te schaffen tegen eind augustus, maar ik zou toch al het volgende willen weten. Ik weet dat een goede grafische kaart toch wel belangrijk is voor een pc, zeker voor games enz. maar ik ken er niets van. ik zie soms staan in een boekje 1gb gereserveerd videogeheugen. maar wat is veel gb in een videokaart? is 1gb veel of is dat maar weinig?

kan iemand mij een goede grafische kaart aanraden ofzo?

Grtz

ik ben ook van plan deze dagen een sterkere router te kopen, aangezien deze in de makro staat voor maar 30 euro, ga ik hem misschien aanschaffen, maar is het wel een degelijke router voor die prijs? Sitecom | Product | Routers | Wireless Router 300N - Limited Edition WL-614

ik heb nu een swith en daarbovenop een acces point van dlink staan, moeten die dan alle 2 weg of moet de switch dan blijven staan? :) )

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van routers ken ik niet veel.

Voor grafische kaarten hangt het van je budget + rest van je PC af wat we gaan aanbevelen. De GTX2xx reeks van Nvidea kun je al achterwegen laten, dan is de HD5xxx reeks vele beter.

Nu raad ik persoonlijk de HD5770, HD5850 en HD5870 aan in functie van je budget. Als je echt veel geld hebt en puur voor prestaties gaat dan zou ik een GTX480 aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook van plan deze dagen een sterkere router te kopen, aangezien deze in de makro staat voor maar 30 euro, ga ik hem misschien aanschaffen, maar is het wel een degelijke router voor die prijs? Sitecom | Product | Routers | Wireless Router 300N - Limited Edition WL-614

ik heb nu een swith en daarbovenop een acces point van dlink staan, moeten die dan alle 2 weg of moet de switch dan blijven staan? :) )

Als het een switch is van Telenet moet die wel blijven staan.

Geef anders eens alle toestellen die tussen de aansluiting op de muur en de pc staan. Dan kunnen we os een idee vormen van wat je kan of moet houden en wat weg mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt alvast voor de uitleg rond de videokaart :)

over die switch enz

er staat een switch van dlink met daarbovenop een acces point van dlink aan de muur hangt de modem en er hangt ook een bakje met 1 licht zonder knoppen ( versterker dachtk) maar die switch moet dus gwn blijven staan en die acces point weg?

grtz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken ook niet veel van netwerk en toestanden maar ik weet wel dat er tegenwoordig routers zijn die een acces-point al ingebouwd hebben.

Ik heb ook telenet, en ook die D-link bakjes, maar geen bakje zonder knoppen zoals jij aangeeft. En ik zou ook niet bellen naar de telenet klantendienst want wanneer dat zij je probleem oplossen is het 2011. (Iets overdreven, maar toch xD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.