Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Start de pc op en plaats je cd.

Herstart daarna je pc(met cd). Als je opstartinstellingen goed staan zal de pc automatisch starten via de cd. Zo niet, lees dan het onderstaande:

Druk tijdens het opstarten op één van volgende toetsen(meestal verschijnt links-onderaan welke toets je moet gebruiken):

DEL-toets

F1

F2

F12

Esc-toets

Je zal nu in het BIOS van je pc komen. Ga hier op zoek naar een menu met de benaming Boot options of boot sequence. Zet hier de cd-rom/dvd drive als eerste, de harde schijf als tweede optie.

Ga daarna terug naar het hoofdmenu van je bios en selecteer de optie: save and exit. Bevestig met Yes.

Navigeren in bios doe je met de pijltjestoetsen; bevestigen met Enter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer duidelijk.

Met de DEL toets ben ik in het Bios kunnen gaan en vervolgens de instelling in Boot aangepast;

1 CD-Rom

2 Hard Disk

3 Floppy

4 Netwerk

Opgeslagen en bevestigd met YES en nogmaals nagekeken maar de PC blijft gewoon opstarten zoals voorheen.

aangepast door Hondell
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan maar de Partition Wizard op de harde schijf gezet en hiermee heb ik voorlopig wel de C groter kunnen maken.

Later zal ik dan de bestanden van op D naar C overzetten om vervolgens D te verwijderen en één C van te maken.

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.