Ga naar inhoud

Intel X25-M Postville 80GB


Duidelijk

Aanbevolen berichten

Het valt mij toch wel een beetje tegen.

Snelheid van SSD is sneller dan mijn laptop met sata2 7200

Maar als ik Jean-Pierre ziet dat hij windows 7 in 31 seconde opstart heb ik toch wel vragen bij.

Dat is nauwelijks sneller dan mijn laptop.

Dan zou het misschien kunnen betekenen dat de tweede harddisk de snelheid van SSD tegen houdt ofwel is de geheugen niet naar verhouding.

Bij nog te samenstellen van de computer zal ik heel waarschijnlijk deze kiezen maar zonder extra harddisk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik kan met een pc van 5 jaar oud windoes nog in 20 seconden laten opstarten.

misschien duurt de post bios wel wat langer dan bij jou, mijn postbios duurt bijvoorbeeld 3 minuten, dit brengt de totale tijd dus vanaf het indrukken van de powerknop tot het zien van mijn bureaublad tot 3:30 tot 4 minuten.

de echte opstarttijd is alleen goed te meten als je alle ssd's aansluit op dezelfde pc aan te sluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet rekenen vanaf het moment dat bios gedaan is en windows begint tot alles geladen is. Je moet dan wel zien dat je enkel de basis programma's laad.

Maar uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel programma's er op staan. Ik het verschil tussen de opstart toen windows 7 er 'clean' op stond en nu (paar programma's extra die mee opstarten) is minder dan een halve seconde. Dat is immers het terrein waar de SSD zijn meeste nut toont bij de opstart. Dat dat gedeelte verwaarloosbaar word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.