Ga naar inhoud

windows mail


knelia

Aanbevolen berichten

heb een upgrade van Vista naar Windows 7 gemaakt.

Ben nu eindeloos opzoek naar Windows Mail ( NIET Windows Live Mail)

Op Internet inmiddels een tig aantal oplossingen gezien, tot opheden geen resultaat

Is er iemand die mij kan helpen ( c.q. adviseren ?)

b.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft totaal geen zin meer.

Om de simpel reden.

In XP was dat Outlook Express

In Vista was dat Windows Mail

In Windows 7 is dat Windows Live Mail

Het is een beestje verwarrend maar in feit zijn dat allemaal dezelfde programma maar dan gemoderniseerd.

Outlook express is nog te krijgen maar je kan dat niet installeren in windows 7 dus moet je ook niet zoeken naar Windows mail om dezelfde reden.

Ik begrijp uw standpunt wel dat windows mail beter is naar mijn mening dan windows live mail.

Zelf heb ik veel mails geinstalleerd en persoonlijk vind ik DreamMail een goede alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw standpunt wel dat windows mail beter is naar mijn mening dan windows live mail.

Kunt je dit nader toelichten? Ik vind namelijk het omgekeerde.

Kalender (met synchronisatie naar internet kalender), contactpersonen (ook met synchronisatie), beheer van verschillende accounts (waaronder hotmail). Ik zou echt niet weten wat er in Windows mail beter was dan in windows live mail. Maar ik luister... Misschien mis is iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bekijk de standpunt vanuit gewone gebruikers.

Ervaring leden zullen het natuurlijk beter vinden.

Dat is hetzelfde als office 2003 en 2007.

Gewone gebruikers hebben moeilijk met 2007 terwijl 2007 zeer uitgebreid is.

Maar 90% van de gebruiker gebruikt slechts 5% van wat Word kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.