Ga naar inhoud

nieuwe videokaart , pc herstart bij opstarten spel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok ik heb dus de videokaart in dat andere gleufje gestoken en dan alles correct van voeding voorzien , nu waren wij al blij met het opstarten dat al die tikjes zijn weggebleven , hij start eens zo snel op (meet een gewoon tikje en dan start die op)

ik moest erna even heropstarten voor de nieuwe hardware en al , en na de heropstart toch al eens vlug geprobeerd voor een spel op te zetten maar weer hetzelfde .

misschien ook wel iets om te vermelden , bij die installatie van de videokaart is het progje asus smartdoctor mee op de pc gekomen , en bij gpu zie je blauwe vakjes en de temperatuur maar bij ram is het balkje gewoon altijd leeg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn dus net terug van de winkel , we hadden de bak meegenomen en wilden dus op safe spelen en hebben ineens een andere voeding laten insteken ( Corsair PSU VX ATX 450W ) deze zou dus echt moeten voldoen . de kaart hebben ze bij mijn weten niet nagekeken omdat ze naar hun zeggen zeker waren dat het aan de voeding zal liggen aangezien x-gear geen goed merk is . vandaag is me doorgedrongen dat ze ons goed uitgebuit hebben en geprofiteerd hebben van onze onwetendheid van pc's ....hij vroeg me wel of ik de vorige driver heb verwijderd en ja , dat wist ik niet , ik dacht dat de nieuwe er gewoon overgezet word (stom van me ) toen zeiden ze dat ze de drivers zullen nakijken en de voeding , maar nadien is er alleen nog gesproken over de aankoop van een nieuwe voeding ( weer 66 euro plus 30 euro installatiekosten kwijt)

nu weet ik du sniet of het in orde is wat betreft die driver , hij zei me wel dat ik op de site zelf moet zoeken naar de nieuwste drivers , als ik vroeg of hij dat niet vlug kon doen zei hij dat er dan nog eens 15 euro zal bijkomen , omdat dat nazicht is grrrrrrrr

ik hoop dus op jullie steun , ik voel me wel een beetje slecht nu na zo'n aftroggerij

als je vriend die pc zelf heeft gebouwt heeft die dan geen kennis van enigheid meestal is een blauw scherm een foutmelding die genaamt word BSOD

wilt dus zeggen blue screen of death

meestal is je moederbord of gehuegenkaartje omzeep en wat voor driver moest je nu eigenlijk nog instaleeren kan namelijk de driver download instal download via een programma van me en het dan doorstuuren of opzoeken op het net en de link geven

vriendlijke groetjes angelo

hoopelijk werkt eigenlijk nu ales al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus:

1) Welk moederbord heb je? (Dus naar systeembeheer zoals je voor post #19 hebt gedaan en daar dan, ipv de beeldscherm adapaters tab moet je de ASUS other devices laten zien)

2) Heb je ook de 6-pins aansluiting aangsloten zoals Jean-Pierre laat zien in post #31?

3) Kun je anders de 'gouden' streepjes op de PCIe aansluiting bekijken? Als het geen van bovenstaande is dan kan het zijn dat de aansluiting beschadigd is op een of andere manier.

4) Ik heb even in een ander topic gezien. Daar staat in dat je een AMD 64 3500+ processor, MSI MS-7125, 1,5GB geheugen zou hebben. Ik weet het niet, maar kan het misschien niet zijn dat de rest een te grote bottleneck is? Ik ken niet veel van AMD van die periode dus ik kan er niet echt over oordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.