Ga naar inhoud

nieuwe videokaart , pc herstart bij opstarten spel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee in merksem ..... mijn gevoel is echt dat ze van ons zo wat profiteren doordat wij er echt niets van kennen , eerst de videokaart , dan moesten we een nieuwe voeding , en nu de laatste keer sprak hij dat we eigenlijk nieuw geheugen moeten kopen ... zo zijn we bijna aan een nieuwe pc natuurlijk zonder dat dat eigenlijk onze vraag was ;

groetjes

---------- Post toegevoegd om 11:23 ---------- Vorige post was om 11:15 ----------

bij other devices staat :

asus video3d device en eronder enchanged display driver helper service

ja de 6 pin is aangesloten zoals beschreven

ik ga de pc even afsluiten om die gouden streepjes eens te bekijken

zo terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merksem bedoelde ik dus. Nu, in principe maakt het voor je pc niet uit welk ramgeheugen er op je videokaart zit. Je pc is DDR2 en je videokaart is DDR5. En eigenlijk trekken die zich niets van mekaar aan. Dus ja, theoretisch compatibel, maar ik weet uit ervaring dat de praktijk nogal durft te verschillen.

Maar hoe verklaart hij dan dat je ander geheugen moet kopen voor je pc? Voor mij is dit bekennen dat het boeltje niet compatibel is, maar in plaats van jou iets aan te bieden wat wel compatibel is of je je geld terug te geven, jaagt hij je liever op kosten. Hij heeft anders keuze genoeg. Nu ben ik op de site van Asus gaan kijken voor de specs van die videokaart, ook een bij Forcom. Ik heb ook de specs van je moederbord eens bekeken, en er is eigenlijk niets dat er op wijst dat dit niet compatibel is. Theorie versus praktijk dus. Tot hier toe slechts een persoon gevonden met een gelijkaardig probleem, en ja de kaart was niet compatibel.

Grtz,

GuyKman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg net telefoon van de winkel om te zeggen dat ze er aan bezig waren maar dat waarschijnlijk iets ni juist was aan de windows ...ze zeiden me dat het beter was om alles eraf te gooien en er terug op te zetten , ze verschoten toen ik zei dat dat maar net gebeurt is geweest waaronder hij precies even niet wist te weten wat hij dan zeggen moest ? ja , dan zal ik de harde schijf en het geheugen moeten nakijken om te kijken of daar iets mis mee is ... waarschijnlijk zullen we de bal morgen maar pas terug mogen gaan halen omdat het al zo laat is maar ik voel het al aankomen , oftewel dan een nieuwe harde schijf en anders ander geheugen moeten aankopen .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, al wat ze jou proberen wijs te maken is ******censuur******. Je heb 1GB geheugen op je pc zitten en 512MB op je videokaart. Dat is voldoende, zeker voor de iets oudere spellen. Je hebdt een prima processor en ditto moederbord. Mss niet het allernieuwste maar het kan nog wel een tijdje mee. Het geheugen op het moederbord is hier onafhankelijk van dat op de videokaart. Dat van de videokaar is dan nog eens supersnel geheugen. Ik blijf bij mijn standpunt. Videokaart niet compatibel of te modern voor de oudere spellen. Die kerel is aan het proberen met vanalles en nog wat, maar weet eigenlijk niet vanwaar de wind komt. Ik kan mij daar echt kwaad in maken hé. De mensen oplichten en rippen. Anders kan ik dat niet noemen. Ik excuseer mij alvast voor deze ongecontroleerde uitlating. Ik ga zien of ik nog een pci-e videokaart liggen heb voor jou. Ik dacht dat ik er nog een had. Natuurlijk geen superding zoals die je nu hebt, maar goed genoeg voor de meeste spellen.

Ik laat je morgen iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.