Ga naar inhoud

internetpagina laad niet helemaal


Coshamel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De fout melding van het hostproces is verdwenen!

Maar helaas..............heeft het niks geholpen met mijn blogpagina :(

Ik heb steeds het vermoeden gehad (ik ben maar een leek natuurlijk) dat het iets met deze onderstaande upates (de roodomrande) heeft te maken want ongeveer die tijd is het probleem begonnen........ maar als ik die weghaal, kreeg ik weer andere problemen (oa. met Norman Security Suite!)

Foto-ZEDRW3TB.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zin allemaal updates van Windows Defender. Heb je die WD wel nodig als je een uitgebreid pakket van Norman Security hebt ? Lijkt me niet !

Misschien kan je eens Windows Defender (en alle updates) verwijderen ... en dan bekijken of alle problemen daarmee opgelost zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik het ook eerst kunnen proberen met uitschakelen voordat ik het eraf direkt af gooi? Of heeft dat niet hetzelfde effect?
Mag je proberen, hoor ... maar dan blijven de updates wel bij je Software zitten. Maar doe het maar even, zodat je kan bekijken wat daarvan het resultaat is :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitzetten helpt idd. niet. Eraf gooien mag ik niet meer doen van de andere gebruikers omdat de vorige keer heel Norman in de knoei kwam toen ik dat deed........

Hostproces melding kwam vandaag toch ook weer tevoorschijn op mn schermpje.......:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit begonnen met een diskette nog geloof ik en daarna updates via internet. We hebben het al jaren!
Niet echt handig om deze er even af te halen en terwijl Windows Defender te verwijderen. Al begrijp ik niet meteen de angst van de andere gezinsleden om WD er even af te gooien ?
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.