Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

help :bawling: Windows wil niet meer backuppen op tweede harde schijf .Dat komt omdat er iets van windows op die schijf staat . Hoe kan ik er voor zorgen dat alles weer op C draait zodat ik weer kan backuppen op tweede harde schijf ? :ciao:

aangepast door prodiqy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zou het niet weten ....er staan twee mappen die er voor mij onbekend uitzien en die zijn versleuteld met een slotje of zo ik had al geprobeerd ze te verplaatsen maar geen succes.Zover was ik dus al ....

wil je zeker weten hoe die heten ? lol 59d97f1a3e88a70332bb en 8151ae9182c01e25e7bb

voor de rest staan er alleen films muziek en wat software op vrije schijfruimte is 209 gb

---------- Post toegevoegd om 23:22 ---------- Vorige post was om 23:18 ----------

Ik zou het niet weten ....er staan twee mappen die er voor mij onbekend uitzien en die zijn versleuteld met een slotje of zo ik had al geprobeerd ze te verplaatsen maar geen succes.Zover was ik dus al ....

wil je zeker weten hoe die heten ? lol 59d97f1a3e88a70332bb en 8151ae9182c01e25e7bb

voor de rest staan er alleen films muziek en wat software op vrije schijfruimte is 209 gb

ook nog een file-tje :bootsqmDAT-bestand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het om een interne of externe HD?

Als het een externe is-stond deze aan bij installatie van windows?

Die rare mappen zijn tijdelijke installatie mappen en die mogen verwijderd worden,normaal doet windows dit zelf na installatie maar is blijkbaar niet gebeurd.

Voor dat bestandje dat moet ik even opzoeken maar ik vermoed dat die ook wel weg mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een interne .Ik heb nu zover die mappen kunnen verwijderen blijven er twee mappen over :amd64 en i386

---------- Post toegevoegd om 13:22 ---------- Vorige post was om 13:16 ----------

het is een interne .Ik heb nu zover die mappen kunnen verwijderen blijven er twee mappen over :amd64 en i386

en ik krijg die met geen mogelijkheid gedelete al twee shredders geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.