Ga naar inhoud

Nieuwe pc-muis


Aanbevolen berichten

Mijn huidige standaard muis begint kuren te krijgen dus ga ik een nieuwe kopen.

Nu is mij logische vraag welke muis kan ik op dit moment het beste aanschaffen (ik weet dat dit als een stomme vraag klinkt maar ik weet dat er toch grote verschillen zijn i.v.m. kwaliteit en zo)

De muis is voor een gewone desktop die dagelijks gebruikt wordt voor internet, multimedia, en gamen, school,... Hij draait voorlopig op vista maar ik wil nog upgraden naar windows 7, de pc wordt door het hele gezin gebruikt dus ook mijn ouders die "niets" van computers kennen dus zij moeten er mee kunnen werken:p

Maar ik werk af en toe met photoshop en regelmatig met tekenprogramma's (inventor, autocad,...) voor school.

Ik dacht aan een draadloze optische muis met enkele extra knoppen er op die niet overdreven veel kost.

alvast bedankt

aangepast door barde
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen stomme vraag hoor! Dit is een zeer onderschat object bij de gewone consument.

Nu zou een bedrag wel handig zijn. 'niet overdreven veel' is voor de een +100 euro en een ander vind 40 euro dan weer heel veel. Ik ken een paar die dit exemplaar hebben en daar zeer tevreden over zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Een vriend rade mij een VX Revolution aan wat denken jullie hier over??

Da ge die zult moete pakke, want gij koopt nooit online, en de muis die iedereen aanraadt vinde nie bij den autosoft fzo vr onder de 50 euro (khem da uit verveling nagekeke :viking:), en ge weet dat em bij mij al een paar ferme valle heeft overleeft :D

Als ge u principes aan de kant kunt zette, en ge wilt online kope, koopt die dan die ze u aanrade :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.