Ga naar inhoud

verwijderde email terug opvragen


frededdy

Aanbevolen berichten

Hallo,

heb onlangs een belangrijke email verwijderd. Ik wens deze terug op te vragen. Hoe kan ik best te werk gaan?

mvg

Staat dus niet meer in "Verwijderde Items", neem ik aan ? En in welk mailprogramma is dit gebeurd ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst eens op de standaardlocatie waar Outlook Express je berichten stockeert. Dit is : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Daar moet o.m. een bestand Verwijderde Items.dbx te vinden zijn. Mogelijk zie je dat bestand niet, want dit is een "verborgen bestand". Dan moet je eerst de optie "verborgen bestanden weergeven" inschakelen.

Om te bekijken of het bericht nog in deze map aanwezig is, kan je het programma DBXtract gebruiken. Daarmee kan je ook buiten Outlook Express je berichten lezen (in eml-vorm). Downloaden van dit programma kan je HIER. Laat dit programma je verwijderde berichten scannen ... om zo - al dan niet - de aanwezigheid ervan in je Outlook Express te kunnen achterhalen.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.