Ga naar inhoud

Game opnemen


boomie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb op mijn kamer (eerste verdieping) een PS3 staan, en daar zou ik graag mijn game opnemen met een redelijk hoge kwalteit. Het probleem is nu echter dat ik op mijn kamer wel een laptop staan heb, maar die is ongeloofelijk traag en draait nog op windows 98 dus ik denk niet dat die een rol zal kunnen spelen als ik mijn game wil opnemen.

Maar ik heb op het gelijkvloers wel een degelijke computer staan. Zou het mogelijk zijn om mijn game op te nemen met de computer die beneden staat?

Ik heb draadloos internet via mijn Belgacom B-Box maar dat signaal is zeer wisselvallig. Soms heb ik 100 % en soms heb ik 2 %. Ik speel online op mijn PS3 met een Powerline adaptor (zie link) -> Powerline 85 Adapter Kit - LC086_PACK

Bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

we begrijpen wat je wilt doen maar wat vind jij hoge kwaliteit

misschien via een fototoestel ofzo ?

Neen, liever niet. Met hoge kwaliteit bedoel ik HD 720p als het mogelijk is. Ik ben na nog eventjes zoeken gekomen op dit Monsoon Wireless HD Product Details; Wireless Video Streamer, Place-shifter & Time-Shifter

Hoe werkt dit dan? Zou dit misschien een oplossing kunnen zijn?

alvast bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebt je een lijst met zulke toestellen.

Let vooral op naar de mogelijkheden dat de toestel kan.

Dit kan je zien bij tab spec.

Dus met deze toestellen kan ik mijn game opnemen en die slaan ze dan op op een interne harde schijf?

Dus ik heb een gekozen en ik vraag me af of hij zou werken voor hetgene ik wil doen ermee. Keuze: http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGhkapiamJHKYMg/viewproductspecs/Conceptronic_Media_Giant_Pro_500GB/

Dus ik verbind dat toestel met mijn ps3 via welke kabel dan ook speel in HD op mijn PS3, ik neem mijn spel op, waarnaa ik ze zet op mijn computer in 720 of 1080. Is dit mogelijk met dit toestel?

Hartelijk bedankt voor jullie hulp tot nu toe!

aangepast door boomie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wou je eigenlijk PS3 games op pc harddisk zetten?

Je kan niet met uw computer mee spelen.

Ik denk dat je mij verkeert begrepen hebt. Ik bedoel de gameplay opnemen om het dan te bewerken, online te zetten.

Boomie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om heel eerlijk te zijn, ik heb enkele weken geleden een Sony Cybershot gekocht aan 169,- in MediaMarkt. (Online dus veel goedkoper) die 720p video's kan shooten op 30 Fps. Dat is toch een zeer mooie prestatie voor een 'budget' camera vind ik. Als je een statiefje bijkoopt, lijkt het bijna echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.