Ga naar inhoud

fout in spooler sub system app


richie70

Aanbevolen berichten

Hallo Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Sinds gisteravond geeft mijn computer aan dat er een fout in spooler sub system app zit en dat deze toepassing wordt afgesloten, met gevolg dat ik niet meer kan printen.

Aangezien ik er 4 printers op aangesloten heb is dit wel erg lastig. Weet iemand een simpele oplossing??

Er zijn 3 printers ( Hp laserjet 1600, zebra tlp 2824, brother mfc 456) rechtstreeks op aan gesloten en 1 via het netwerk een HP A3 printer). Heb niks geinstalleerd de laatste 2 week. Ook geen registerclean o.i.d. gedaan. Hij is spontaan begonnen.

Het besturingssysteem is XP Home sp3

Nogmaals ik hoop dat iemand mij kan helpen zonder dat ik xp opnieuw hoef te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open de verkenner, ga naar extra mapopties en klik op de tab "beeld" (view)

Zoek in het lijstje en selecteer de optie toon verborgen mappen en bestanden

Haal het vinkje weg bij de opties extenties van gekende bestandstypes verbergen en verberg beschermde bestanden van het besturingssysteem.

Bevestigen met OK.

Start een zoekopdracht naar spooler*.* op de C schijf/partitie

Pas de kolombreedte van de resultaten aan zodat het pad naar de gevonden bestanden volledig zichtbaar is.

Maak nu een schermafbeelding van de resultaten en voeg die toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.