Ga naar inhoud

Windows Live


Asus

Aanbevolen berichten

Op mijn (zeer recente) laptop installeerde ik 2 Windows Live producten : Messenger en Live Mail. Ik verwijderde ze weer via Revo-uninstaller. De registersleutels van Live Mail werden eveneens verwijderd. Nadien wou ik ze beiden opnieuw installeren, maar dat lukt enkel met Messenger. Ik kreeg van het installatieprogramma van Live Essentials steeds de melding dat Live Mail nog aanwezig is terwijl dit zeker niet zo is. Alles opgeschoond met Ccleaner, Tune Up, Glary Utilities, Eusing Registry Cleaner. Uiteraard is laptop malwarevrij. Het lukt me enkel om Messenger opnieuw te installeren, maar aanmelden was niet mogelijk. Messenger dan opnieuw verwijderd met Revo. Ik wil nu beiden opnieuw clean installeren, maar dat lukt me niet omdat ik nu de melding krijg dat beiden reeds zouden geinstalleerd zijn terwijl dit niet zo is. Geen van beide Live programma's zijn terug te vinden via configuratiescherm en Revo. Zoals reeds hoger vermeld zijn de registersleutels van Live Mail verwijderd. Iemand een suggestie of tip hoe ik beide programma's volledig kan verwijderen, zodat ik ze opnieuw kan installeren zonder dat ik moet overgaan tot mijn noodplan : terugplaatsen complete image die gemaakt bij eerste ingebruikname van de laptop?...

Alvast bedankt voor jullie tip(s) en hulp !

Nog effe vermelden dat ik werk met Windows 7 Home Premium en een Asus N61JV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie en tip Stegisoft.

Helaas was jouw tip één van de vele watertjes die ik al doorzwommen had, zoals reeds vermeld in mijn post van 21 juni jl...

Uiteindelijk ben ik overgegaan naar mijn noodplan : gebruik maken van mijn complete image met opstart-cd die ik gemaakt heb toen het toestel net uit de doos kwam.

Freeware trouwens die perfect werkt, ik weet niet of ik de naam van dat programma hier mag vermelden?...

Alle software opnieuw geinstalleerd en nu loopt ie als een zonnetje.

Ik heb ondertussen al een volgende vraag over schijfpartities maar ik veronderstel dat ik die beter formuleer in een compleet nieuwe vraag ?...

Wat mij betreft is dit dus opgelost... :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Discussie stond hier als opgelost gemarkeerd terwijl ze dat eigenlijk nog niet was : ik moest hier volledigheidshalve nog de link doorgeven voor download van mijn programma dat ik gebruik om mijn image mee te maken : Macrium Reflect Free.

Link hier : ( Macrium Reflect Free - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com ) .

Tekst en uitleg over het gebruik van het programma is hier te vinden : (

! ) en (
)

Bij deze opnieuw gesloten... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.