Ga naar inhoud

Even julie mening voor deze onderdelen.


Aanbevolen berichten

Van de zomer komt er weer eens een nieuw systeem in huis.

Graag had ik julie mening eens gehoord over de gekozen onderdelen.

Ik heb de samenstelling gedaan bij =1&product[631]=1&product[245679]=1&product[239417]=1&product[241267]=1&product[84030]=1&product[225309]=1&product[259627]=1&product[269667]=1&product[269743]=1"]Azerty.

Case,scherm,grafische kaart en muis heb ik al dus die zijn er niet bij.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzich prima samenstelling, maar hieronder zal ik je wat tips geven.

- Moederbord is natuurlijk een parel van beest, maar heb je al dat overklokkingstuig wel nodig ? De Asus M4A89GTD PRO USB 3 bevat al die (belangrijke) functies, en met dit bordje kan je de 1090T gemakkelijk naar 4.0 Ghz brengen.

- Voeding is niet slecht, maar persoonlijk zou ik kiezen voor de NeXus RX-7000, omdat deze vrijwel onhoorbaar is. Pas op! De M700 doet het totaal niet slecht hoor!

- Mooie HyperX modelletjes, goed overklokbaar!

- Goede geluidsetjes, ik ben niet zo iemand die op audio let, als je ook niet zo echt een 'audio-kenner' bent kan je misschien beter een setje 5.1 speakers kopen. (Geeft een betere feeling aan de game) Zoals de X-540 van Logitech.

- Het gekozen toetsenbord is oké, maar aangezien wij een andere toetsenbord-indeling hebben, zou je beter een Belgisch model nemen. Hier staat de AZERTY-versie. 2 Euro goedkoper, direct leverbaar, exact hetzelfde toetsenbord.

Ga je zelf assembleren ? Anders kan Azerty de CPU + koeler + geheugen assembleren voor 14.99.

En vergeet de extra korting niet ! ;-)

aangepast door superjona
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor de reactie.

Nu het MB gaat zijn werk mogen doen hoor want ben van plan de cpu flink het vuur aan de schenen te leggen.:D

Die voeding ga ik zeker eens nader bekijken.

Geluidsetje veranderen naar 5.1 is helaas geen optie door plaatsgebrek.

Toetsenbord was ik al van plan het Belgische te nemen maar vond het niet direct dus vandaar dat ik even het nederlandse nam.

Assembleren en installeren doe ik zelf,laat ik nooit over aan een vreemde.xD

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.