Ga naar inhoud

Aero snap werkt niet


hugobetty

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk met Windows 7 en Office 2007. Om één of andere duistere reden kan ik geen vensters, in Excel, naast elkaar zetten met Aero Snap. Normaal moet men gewoon de vensters naar de zijkant trekken en nemen ze automatisch de helft van het bureaublad in. Hoe kan ik dit oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ik ben er toe gekomen om in Word 2 documenten naast mekaar te zetten met aero snap maar in Excel lukt het mij nog altijd niet. Als ik 2 documenten open in Excel en ik trek ééntje naar de rechtse kant van het scherm dan gaat dit werkblad zich automatisch aan bv de helft van de linkerkant openen. Als ik het 2de documenten naar de andere kant van het blad wil slepen om te openen dan trek ik ook het eerste werkblad mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zie eens even of je de functie per ongeluk niet uitgezet hebt:

Ga naar start

Configuratiescherm

Klik op "Toegankelijkheid"

Daarna op "Toegankelijkheidscentrum"

scroll naar onder, en zie naar "Het centreren op taken eenvoudiger maken"

scroll naar onder en zie naar "Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst". Daar mag GEEN vinkje voor geplaatst worden!

Dus GEEN vinkje plaatsen voor "Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst".

Werkt het nu terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie eens even of je de functie per ongeluk niet uitgezet hebt:

Ga naar start

Configuratiescherm

Klik op "Toegankelijkheid"

Daarna op "Toegankelijkheidscentrum"

scroll naar onder, en zie naar "Het centreren op taken eenvoudiger maken"

scroll naar onder en zie naar "Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst". Daar mag GEEN vinkje voor geplaatst worden!

Dus GEEN vinkje plaatsen voor "Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst".

Werkt het nu terug?

Het werkt met een Excel en een Worddocument maar niet met 2 exceldocumenten. Als ik 2 Excemdocumenten gebruik overlappen die zich heel de tijd. Verklein ik eentje dan verkleint het andere ook en vice versa!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik maar zoals ik reeds gezegd heb als ik één document in Excel naar een kant sleep neemt dit document de helft van het blad in maar dan kan ik niet aan het 2de document want dat zit onder het 1ste document verscholen. Sleep ik één document naar de andere kant dan volgt het andere ook. Dus !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.