Ga naar inhoud

probleem start Windows 7


Velibor

Aanbevolen berichten

Hallo, heb een probleem met het opstarten van Windows 7 Home Premium.

Telkens als ik opstart of herstart krijg ik dit : verwijder alle schijven of media. Druk op een willekeurige toets. Na indruk willekeurige toets, blijft die vraag zich altijd maar te herhalen !Dit had ik eerder niet. Maar onlangs heeft Spybot - Search & Destroy een Trojaan ontdekt en ik heb deze met voornoemde software verwijderd) Ligt het misschien daaraan? Bestaat er een tool om het starten (boot) van Windows 7 te herstellen ? Bedankt voor uw reactie om mij te helpen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de officiele DVD Windows 7. Mijn pc is een Medion Akoya All in One. Dit voorstel heb ik al uitgetest. De DVD Windows 7 schijf heeft mijn pc terug herstelt naar een vroegere datum.Helaas bij start Windows 7 krijg ik nog altijd die melding! Er vervelend! Nu zal je je afvragen hoe slaagt hij erin de pc terug te starten, wel ik druk onmiddellijk op F8 en zet ik de pijl op HDD : P0-ST310 00520AS en langs die omweg start hij terug op! Erg hinderlijk vind ik! Is er volgens u een tool bv Easy BCD 1.72 of iets anders dat dit kan verhelpen aub ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij probeert de pc zonder resultaat op te starten vanaf een of andere opstartschijf.

Doe eens het volgende (bij wijze van test).

Ontkoppel alle externe opslagmedia (harde schijven, cd/dvd stations en sticks) die met usb zijn aangesloten.

Haal alle schijven uit de cd/dvd stations.

(her)start de pc.

Wat is het resultaat nu?

Doe ook het volgende, zodat wij een idee hebben van de hardware waarmee je het moet redden.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad er was een SD Card blijven zitten in de pc! Vandaar dat het herstarten niet vanzelfsprekend was!Dank u voor die tip!!Heb reeds meerdere malen herstart en tot op heden geen problemen! De Trojaan en de Spyware in MyWebSearch zijn verwijderd dankzij Spybot R&D.Voor mij is dit probleem opgelost. Nogmaals dank voor de hulp!!!

Met vriendelijke groet!

Velibor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.